• Ja ik heb een wit shirtje aan, en ik houd van dit shirtje maar het nadeel is dat hij wit is, ik houd dingen nooit wit. Ik ben echt ongelooflijk niet zuinig met mijn dingen, en krijg er zo weer vlekken in, kan ook komen dat ik niet kan eten zonder te knoeien maaar oke.

    Wie heeft dat ook? dat je je kleren niet wit kan houden..
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Whaha, ik ook x'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    had ik wel, maar nu heb ik veel witte kleren dus valt het wel mee om de een of andere reden?


    We can only learn to love by loving.

    Heb vrij weinig witte kleren, eigenlijk alleen wit ondergoed.
    En wassen doet mijn moeder. Voor zover ik weet, wast zij alle bh's (die van haarzelf, mij en mijn zusje) koud en dan wit en huidskleurig samen en die komen er altijd goed uit. Mijn onderbroeken (alles katoen) gaan gewoon in de witte was en komen er altijd netjes wit weer uit.

    [ bericht aangepast op 18 april 2010 - 23:27 ]

    Fantasque schreef:
    IK. xD
    Ik heb net nieuwe, witte schoenen (Baby Phat, liefeeeeeh<3) gekocht. En ik heb ze nu twee weken en ze zijn nog steeds WIT
    Géén krasje, geen vlekje.
    Ik bedoel, dat verdient toch een applaus o.O


    hier is je applaus; _O_(yeah)(dance)(Y)(cool)(hoera)
    xD


    Pop ate my heart.

    ik.
    met schoenen heb ik ze na een dag al smerig. ;x


    Life is a beautiful struggle

    Ik zie altijd leuke witte dingen, maar ik draag 't niet omdat 't door schijnt ,___,

    Dash. (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Alicia1994 schreef:
    Heb vrij weinig witte kleren, eigenlijk alleen wit ondergoed.
    En wassen doet mijn moeder. Voor zover ik weet, wast zij alle bh's (die van haarzelf, mij en mijn zusje) koud en dan wit en huidskleurig samen en die komen er altijd goed uit. Mijn onderbroeken (alles katoen) gaan gewoon in de witte was en komen er altijd netjes wit weer uit.


    Ik heb vandaag nog even mijn moeder nagevraagd: beha's op 30 en zeker niet meer dan 40 graden, wel in de machine trouwens met een mild wasmiddel. Huidkleurig bij wit gaat nog goed maar dan moeten er geen andere kleuren bij.
    En katoenen onderbroeken wast zij met eventueel andere witte kledingstukken op 60 graden, maar er mag beslist geen andere kleur bij. Onderbroeken van 4 jaar geleden zijn nog steeds stralend wit. Voor mij inmiddels te klein (ik was 12 toen), maar mij zusje draagt ze nu met veel plezier.

    [ bericht aangepast op 19 april 2010 - 0:04 ]

    Ik!


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Altijd als ik wit aanheb, eet ik iets met oranje erin o.o


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Departure schreef:
    Ik ;D

    daarom draag ik nooit wit ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ikke

    drm draag ik onder het eten een badjas :$


    *insert philosophical cringe expression here*

    Witte broeken kan ik vreemd genoeg wel schoon houden, maar shirtjes niet. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Het lukt bij mij bij t-shirts nog verbazend goed, af en toe. (:


    your eyes are like stars in the night.