• Ik zeg NIET alle THfans en als je je aangesproken voelt is dat NIET mijn schuld. Je mag me dalijk gaan haten, maar ik geef alleen mening. Jullie geven toch ook zo vaak je mening? En als je niks boeiends te zeggen hebt, zeg je lekker niks.

    Oké, er was dus voor het laatst zo'n topic over dat THhaters THfans met rust moeten laten. Iedereen zei zo: Ja ik ben het met je eens. Ik had het gevoel dat ik een van de weinige was die "Nee ik ben het niet met je eens" zei.
    Want ik zat een keer op een haatsite van een artiest en toen zag ik aardig wat THfans zeggen: Ze moet dood!
    Ik dacht: Als THfan moet je weten hoe het is als mensen jouw idool haten. Kennelijk zijn er dus mensen die dat niet weten.
    En dat vind ik dus raar =| Zijn er mensen met me eens?

    (...)
    EN DAAR HEEFT SUPERKIRSTEL WEER GESPREEKT
    Jah sorry maar ik heb vandaag een.. 'Nu ga ik eens zeggen hoe het echt zit' bui


    Wie du mir, so ich dir.

    (...) Jah sorry maar ik heb vandaag een.. 'Nu ga ik eens zeggen hoe het echt zit' bui


    nou en x3
    ik vind het wel leuk x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    nou en x3
    ik vind het wel leuk x3


    Whaha dankje xD


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    Oke,, vr andere redenen mag je ze wel haaten hoor;)

    Maar als zornik vraagt om stil te zijn, moet je tog niet eens TOKIO HOTEl roepen>.<xD

    Haha
    ik heb het ook wel gedaan =$
    maar de mense rond mij begonne te roepe,
    dus ik begon mee te doen ;]
    ma ik kan diejje hele groep zornik gewoon ni af ,, en vraag me ni waarrom >.<

    (...)

    Whaha dankje xD


    your welcome hoor x3

    ^^ ik ga nu een documentaire make ;;
    kirstel en haar ik-ga-eens-segge-hoe-het-echt-zit buien x3
    - pakt film camera
    EN ACTIE x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben het met je eens. Ik heb soms ook een haat aan iemand maar laat die links liggen en laat de fans ook met rust. Ik vind: Laat iedereen fan zijn van wie hij/zij wil en doe er niet meteen dom tegen:S Het heeft dus niet altijd met TH te maken, maar ook met andere bands/zangers/zangerressen.
    Als ik zeg: Ik vind Amy Winehouse goed, gaan jullie mij dan uitschelden of haar?
    Laat het gewoon. Iedereen eigen smaak en eigen mening.

    Rwayda heefr gesproken :Y)


    bla bla bla

    nja, ik zat net nog op netlog, te babbelen met iemand die anti-JB is o_O zelf is ze een TH-fan..

    ik bedoel, als ze je smaak niet zijn, dan zijn ze je smaak niet.

    maar er een heel spel rond maken is het laagste wat je kunt doen..

    (kijk maar naar die hele anti-TH-beweging ):S

    (...)
    Oke,, vr andere redenen mag je ze wel haaten hoor;)

    Maar als zornik vraagt om stil te zijn, moet je tog niet eens TOKIO HOTEl roepen>.<xD


    jawel, da was gewoon hylarisch xD
    sorry, maar ik had egt respect voor Zornik, ik vond hen veruit de beste band van België..

    maar sinds WB is dat toch ook wel gedaan hoor! :S
    wat Koen backstage allemaal zat te zeggen over TH, shit, het kwam bijna jaloers over!

    en dat siert een vent van zijn leeftijd helemaal niet.. >_<

    Weetje, ik mag Rihanna niet dat is mijn mening. Maar ik vind het wel een beetje overdreven dat je dan gaat zeggen; ZE MOET DOOD. En ik vind ook dat mensen best hun mening over TH mogen geven, maar dan moeten ze niet gaan roepen van ze moeten dood enzo, want daar kan ik niet tegen -.-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...)Zornik haat tokio hotel niet! De leadzinger vind Bill gewoon een diva en een sanikert.. dat is alles.. HATEN.. volgens mij weten jullie niet eens wat HATEN betekent.. en wat het te weeg brengt bij mensen, denk daar eerst maar eens over na

    Dat is Bill toch ook, damn. _0_ Hij is gewoon arro, en ik snap best dat andere zich daaraan irriteren :'D Maar dat is toch geen reden die band dan te haten? ^^ zó eens met jou dus.

    Ik vind dat je gelijk heeft, zoveel fans haten de pcd of the jo bro, maar ik vind dat echt zo dom, ze zitten te zeike dan ze Th haters haten, en dat iedereen z'n eignelijk mening heeft en dat je daar respect voor moet hebben, maar ze hebben ehet zelf niet

    Ja inderdaad , ik heb nog nooit over iemand gezegd dat hun idool dood moet!
    Dat vind ik 1 van de laagste dingen die je kunt doen.

    met je eens.

    volledig mee eens!!


    Let me be me...

    Ik haat alleen celebs als ze me iets geflikt hebben, like, persoonlijk. Zoals Killerpilze |: *haalt door de wringer*
    Anders heb ik het er gewoon niet op.
    Maargoed ieder zijn mening, van mij mogen zelfs de Kipi leden mogen blijven leven. Iemand doodwensen zal ik nooit doen tenzij het echt, maar dan ook echt een goeie reden heeft.


    ik ben ook niet voor killerpilze!!!
    wat hebben ze bij jouw gedaan?


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    Dat is Bill toch ook, damn. _0_ Hij is gewoon arro, en ik snap best dat andere zich daaraan irriteren :'D Maar dat is toch geen reden die band dan te haten? ^^ zó eens met jou dus.


    hoe bedoel dat bill arrogant is?


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    ik ben ook niet voor killerpilze!!!
    wat hebben ze bij jouw gedaan?


    ik houw gwn niet van hun muziek


    I need you like a heart needs a beat