Ik zeg NIET alle THfans en als je je aangesproken voelt is dat NIET mijn schuld. Je mag me dalijk gaan haten, maar ik geef alleen mening. Jullie geven toch ook zo vaak je mening? En als je niks boeiends te zeggen hebt, zeg je lekker niks.
Oké, er was dus voor het laatst zo'n topic over dat THhaters THfans met rust moeten laten. Iedereen zei zo: Ja ik ben het met je eens. Ik had het gevoel dat ik een van de weinige was die "Nee ik ben het niet met je eens" zei.
Want ik zat een keer op een haatsite van een artiest en toen zag ik aardig wat THfans zeggen: Ze moet dood!
Ik dacht: Als THfan moet je weten hoe het is als mensen jouw idool haten. Kennelijk zijn er dus mensen die dat niet weten.
En dat vind ik dus raar
Zijn er mensen met me eens?
-
6 aug 2008 - 18:12
0
7 aug 2008 - 18:26
0
en nog iets die zo gezegde Th-haters zijn toch ook ma verdorie veel bezig me th al ist ma me ze verzieken ma ze zijn der ook veel mee bezig
For once I want to be the car crash.
7 aug 2008 - 18:31
0
en nog iets die zo gezegde Th-haters zijn toch ook ma verdorie veel bezig me th al ist ma me ze verzieken ma ze zijn der ook veel mee bezig
Kijk, ik zeg niet dat hun niks fout doen. Maar ik heb het gewoon over het feit dat fans zich ook soms kunnen verlagen naar hun niveau7 aug 2008 - 18:33
0
Mee eens !
Zo veel mensen zovan
Th moet dood!
Anti's moeten dood!
Fans moeten dood!
Dit moet dood!
Dat moet dood!
Wel ik heb een idee!
Laten we allemaal met z'n allen doodgaan om iedereen hun zin te geven?
Stop gewoon met dat geziek over anti's of fans of Nicole Scherzinger. Ik kan d'r zelf ook niet hebben maar dood wens ik haar niet hoowr!26 aug 2008 - 19:03
0
(...)Kijk, ik zeg niet dat hun niks fout doen. Maar ik heb het gewoon over het feit dat fans zich ook soms kunnen verlagen naar hun niveau
ja das waar. Als je th- haters begint uit te schelden en zo ben je gewoon het zelfde aan het doen als henFor once I want to be the car crash.
26 aug 2008 - 19:09
0
Ben het met je eens,
Th fans kunnen uren zitten zagen dat haters reactie's zetten zoals : " homo , " en die andere shit.
Maar zijn zij beter ? Denk het ni ze
. Want zij gaan ook bij bv : " The jonas Brothers " Overal rond zeggen dat ze homo's zijn, Th fans doen Gwn hetzelfde Als Th haters, Maar ze maken Er gwn een Héél drama van, ( niet allemaal natuurlijk
) Ik ben zelf Fan, Maar Respecteer andere ook, en dus ook haters, 26 aug 2008 - 19:13
0
en ik hen het deze kee rniet met JOU eens.
als th haters geen respect hebben voor ons, waarom zoude wij dat dan wel hebbe voor hen? zij schelde ons uit, dus wat doen wij? terugschelde, ja. en dus gaan wij haten wat zij leuk vinden. ik dan vind ik het eigelijk doodnormaal dat wij hetzelfde doen als zij.
ik heb gesproken :')
en haat me nu maar als je wil :')
wss gaan we zelfs de fanmeeting ergens anders moete doen,
waarom?
omdat de haters in roeselare niet bang zijn om een fan in elkaar te slaan. :')26 aug 2008 - 20:48
0
toch?
26 aug 2008 - 20:59
0
als th haters geen respect hebben voor ons, waarom zoude wij dat dan wel hebbe voor hen? zij schelde ons uit, dus wat doen wij? terugschelde, ja. en dus gaan wij haten wat zij leuk vinden. ik dan vind ik het eigelijk doodnormaal dat wij hetzelfde doen als zij.
ooh >.< waarom we dan respect zouden hebben voor hen? Om het goede voorbeeld te geven! Als je alles terug doet ben je geen haar beter dan de haters. Het enige wat je bereikt is dat je je verlaagd hebt tot hun niveau. Ik zie het nut daar niet van in.Mew <3
26 aug 2008 - 21:00
0
26 aug 2008 - 21:03
0
Helemaal mee eens!

Als je het zelf niet wil, moet je het ook niet bij iemand anders doen!
Träume sind wirklich!!
26 aug 2008 - 21:05
0
ik ben het ook echt beu, want nu komt jb op en zitten daar dan ook weer th-fans op te zeiken, die doen ok maar hun best en willen okk maar gewoon plezier maken en mensen gelukkig maken met hun muziek. Als iedereen elkaar eens met rust zou laten en zijn gang zou laten doen, dan zou alles veel leuker, rustiger en gezelliger zijn
mrja ni iedereen denkt daar precies zo overThose patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3
26 aug 2008 - 21:06
0
zeg dat dan maar tegen hun :')
trouwens. of wij nu het goeie voorbeeld geven of niet
zij hebben geen respect voor ons
dus ik heb dat ook niet voor hen. punt26 aug 2008 - 21:07
0
iedereen toch ze eigen meening als jij TH haters helpt goed toch echt iedereen moet toch zelf wetten wat ie vind of denkt en als iemand hater is nou mag toch miss haat ik wel een band die, die persoon wel goed vind nou kan toch daar voor hoef je toch nog niemand tevermorden ofzo, iedereen ze eigen meening dus, en iedereen die haters haat moet is even gaan na denken wand zal vast wel een band zien die hun zelf ook hatten dus chill out
26 aug 2008 - 21:07
0
en jb zijn shithomo's die gwn meegenieten van het succes van hannah montana :')
en dat heeft niks met th te maken want ik kijk al maanden geen dag top 5 meer :')26 aug 2008 - 21:10
0
(...)Zornik haat tokio hotel niet! De leadzinger vind Bill gewoon een diva en een sanikert.. dat is alles.. HATEN.. volgens mij weten jullie niet eens wat HATEN betekent.. en wat het te weeg brengt bij mensen, denk daar eerst maar eens over na
*Staat op en applaudiseert*actin' like sluts, we want cunt !