• Ik zeg NIET alle THfans en als je je aangesproken voelt is dat NIET mijn schuld. Je mag me dalijk gaan haten, maar ik geef alleen mening. Jullie geven toch ook zo vaak je mening? En als je niks boeiends te zeggen hebt, zeg je lekker niks.

    Oké, er was dus voor het laatst zo'n topic over dat THhaters THfans met rust moeten laten. Iedereen zei zo: Ja ik ben het met je eens. Ik had het gevoel dat ik een van de weinige was die "Nee ik ben het niet met je eens" zei.
    Want ik zat een keer op een haatsite van een artiest en toen zag ik aardig wat THfans zeggen: Ze moet dood!
    Ik dacht: Als THfan moet je weten hoe het is als mensen jouw idool haten. Kennelijk zijn er dus mensen die dat niet weten.
    En dat vind ik dus raar =| Zijn er mensen met me eens?

    Bill is arrogant, en Killerpilze deden enorm uit de hoogte tegen me.
    Verder hebben ze iemand die ik ken voor hun karretje gespand. Not so nice.
    En Bill is arrogant, wanneer snappen jullie dat nou? :') Kijk naar hoe hij kijkt, en doet, als hij lang je loopt voor het hotel. Maar in principe is Bill nog niet doorgeslagen ofzo, en hij doet nog gewoon oke als je tegen hem praat geloof ik dus ik heb geen reden hem niet aardig te vinden.
    Alleen ja, hij doet wel arrogant?

    Meej eens x

    Ik vind Th goed en luister veel hun muziek maar Ik ga nu geen Th Haters haten omdat die de muziek van Tokio Hotel ni goed vinden maar wat ik wel vind is: als Th Hater zou je beter moeten weten een Voorbeeld: Ik luister niet graag naar K3 x']] Ga ik ze nu ook haten ? neehj dus Th haters stop met haten ^^ en Th fans heb respect voor de mensen die ze niet goed vinden

    x.


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    eens, je hoeft niet van dat soort muziek te houden, maar laat lekker die mensen hun werk doen!

    ja ben het met je eens!


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik wens zeker niemand dood!
    Ik vind gewoon dat zowel TH-fans ans ATH'ers elkaar moeten met rust laten en elkaar respecteren voor wat ze zijn. Ik ken nou wel mensen die echt ATH zijn maar die respecteren mij voor dat ik TH-fan ben en ik respecteer hun. Zij wensen niemand dood en ik doe dat ook niet us g dat ook niet doen want datis er echt zwaarover. Zoals appelkirst zegt, veel mensen hier weten waarschijnlijk niet eens wat het woord 'haten' betekend.

    Uhu, idd.
    Ik bedoel.. Ik ga nooit over iemand zeggen dat ik hem haat, of dat hij dood moet als ik hem niet persoonlijk ken. Als je nu iemand een interview ziet geven, en die zegt van alle domme, en veel té zelfzekere dingen, kan ik wel denken van; Omg, wat een lul. Maar ik zal nooit zeggen fzoo, dat ik hem dood wil. Wie weet is die dan in het écht, veel leuker fzoo..

    ja ik ben het met je eens als th haters ons met rust moeten laten moeten wij ook th haters met rust laten ander is het een beetje erg unfair!!


    My Foughts You Can't Decode

    Heel erg mee eens.
    Als je de artiest niks aan vind, hoef je um nog niet dood te wensen.

    Ik ben het he-le-maal met je eens. Dat was ook ook met Nicole Scherzinger or hoe heet ze? ;$ Heel veel th fans zeiden dat ze dood moest, want er bleek een roddel te zijn dat ze iets met Tom had |: Fzeu. Nja, ik vind het dom


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik geef je gelijk!:o
    zelf heb ik nog noiot zon mensen gezein die zon andere artiest dan dood willne, maar das schandalig!:o
    dat doe je niet, ookal ben je geen fan van hem/haar!:o
    Die THfans willen dan wel respect, mar hoe zouden zij datdan moetn krijgen als ze zelf geen respect hebben?
    Nja dan sis het id belachelijk..


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    owkay das waar. :')

    ik heb een vreselijke hekel aan de jonas brothers. maar ik haat ze niet :')
    ze ergeren mij gwn :')

    Bill is arrogant, en Killerpilze deden enorm uit de hoogte tegen me.
    Verder hebben ze iemand die ik ken voor hun karretje gespand. Not so nice.
    En Bill is arrogant, wanneer snappen jullie dat nou? :') Kijk naar hoe hij kijkt, en doet, als hij lang je loopt voor het hotel. Maar in principe is Bill nog niet doorgeslagen ofzo, en hij doet nog gewoon oke als je tegen hem praat geloof ik dus ik heb geen reden hem niet aardig te vinden.
    Alleen ja, hij doet wel arrogant?


    Bill is ook arrogant. De andere bandleden van TH zeggen dat zelf ook over Bill! Ze zeggen het niks voor niks ofwel? ^^ Ik ben het met je eens, ik vind Bill ook arrogant ><


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik ben het he-le-maal met je eens. Dat was ook ook met Nicole Scherzinger or hoe heet ze? ;$ Heel veel th fans zeiden dat ze dood moest, want er bleek een roddel te zijn dat ze iets met Tom had |: Fzeu. Nja, ik vind het dom
    uhu... en die fans kijken dan ook niet even na of ze al een vriendje heeft, want dat had ze dus wel 0.o

    owkay das waar. :')

    ik heb een vreselijke hekel aan de jonas brothers. maar ik haat ze niet :')
    ze ergeren mij gwn :')


    Ik heb er ook een hekel aan maar ze hoeven nou ook weer niet dood O.O


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)uhu... en die fans kijken dan ook niet even na of ze al een vriendje heeft, want dat had ze dus wel 0.o


    Idd. zo'n gozer van 20 jaar jonger dan haarzelf.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]