• Ik heb een neef en die heeft een vriendin ( K ) al 5 jaar. Nou ik heb eigenlijk nog nooit echt problemen met d'r gehad maar dat ff terzijde. Mijn pa ligt nu al zo'n 3 weken op IC en het gaat nog steeds slecht met hem. Wat hoorde ik gisteren van een kennis? In de slagerij waar K werkt werd álles van m'n pa vertelt, hoe het nu met hem is enzo. Dat heeft K dus vertelt tegen iedereen uit de slagerij. Ik ben hier dus echt zó pissig om hé! Vanochtend ging m'n ma om boodschappen liep K & mijn tante daar ook. Dus mijn ma vertelt dat wij dat liever niet hebben dat ze dat tegen wildvreemde verteld zegt ze zo heel schijnheilig: "dat heb ik niet vertelt!," Nee wie zou het dan vertelt hebben? De heilige geest zeker?:S Als ik K nog zie een van deze dagen zal ik haar wel eens even laten merken wat ik er van vindt. Dit is gvd persoonlijke informatie die dat kútkind tegen iedereen vertelt. Het kan me geen ene fúck schelen dat ze 'familie' van me is! Dit gaat me echt te ver!

    -bedankt voor het lezen,-

    [ bericht aangepast op 24 maart 2010 - 17:51 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Indeed.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    Indeed.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Heroic schreef:
    Indeed.


    I hope you die :3

    Gelijk heb je.

    Wat een stom kind zeg.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Het ergste is dan nog dat ze 24 is. Ik dacht dat ze dan wel al verstandiger zou zijn.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Waarschijnlijk bedoelde ze het echt niet gemeen ofzo iets. Alhoewel, waarom zou ze het dan ontkennen?


    Life is hard and then we die

    Predictable schreef:
    Gelijk heb je.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Heroic schreef:
    Indeed.


    your eyes are like stars in the night.

    Heroic schreef:
    Indeed.


    None but ourselves can free our minds.

    PUKKELx
    DING schreef:Waarschijnlijk bedoelde ze het echt niet gemeen ofzo iets. Alhoewel, waarom zou ze het dan ontkennen?

    Ze kent mijn vader niet eens, ze doet het gewoon om op me te zieken. Ze zal dan ook alles doen om in de belangstelling te staan, zelfs als dat tenkoste is van de familie.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Wat een kutkind seg. ._.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Wat een kutkind seg. ._.


    Pop ate my heart.

    Dat is zwaar respectloos.. Zeker bij zo'n onderwerp als deze.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Dat is echt kut van dat kind. Zoiets moet ze helemaal niet doen! ;o


    Never run out of reasons to smile...