• k zit erover te denken om een pluk van mn haar paars te verven ;3 wel doen of niet doen?
    voor de duidelijkheid: NIET PERMANENT!

    [ bericht aangepast op 7 april 2010 - 17:15 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    k vind dat best wel wannabe uitzien,
    dus k zeg niet doen, tenzij je t zelf wil (:


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Ravel schreef:
    Niet doen, maar dat is mijn mening. Als jij het leuk vind moet je het gewoon doen (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Ikzelf zou het niet doen, omdat ik dat gewoon niet mooi vind. Maar jij moet het weten, als je het leuk vind, doen.

    Als je het leuk vindt moet je het doen


    Mijn geheim is geheim

    ik zou alleen een plukje doen!

    Doen. Je moet dingen uitproberen vind ik.


    Your make-up is terrible

    NOES, nee D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Waarom in 's hemelsnaam? o_o


    Where there is a sea there are pirates...

    Je kan beter clip-on extensions nemen, ik heb ook een keer een pluk haar een vreemde kleur geverfd, rood, en na een tijdje wordt dat echt lelijk, moet je weer bijverven, heel gedoe dus xD


    Aardappelen

    Wel doen, ik vind dat super cool


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Doen, je kan het altijd terug laten verven toch? (krul)

    nerveus schreef:
    Niet doen, staat gewoon bij niemand.


    Iets met niet voor alle mensen oordelen. Misschien vind jij het niet mooi en staat het niet leuk bij mensen in jouw omgeving, maar dat wil nog niet zeggen dat het voor niemand leuk staat..

    Als je je haar trouwens paars verft, denk dan wel goed na over wat voor tint paars. Dan kan op verschillende kleuren haar heel anders uitpakken. Bijvoorbeeld Als je "gewoon" paars hebt en je verft dat op donker haar, dan krijg je een mooie kleur. Als je blond of licht gekleurd haar hebt, dan lijk je meer een verf ongeluk. Bij rood haar kan het beide kanten opgaan. Dus als je het de eerste keer laat doen, ga dan even langs de kapper voor advies of koop een wat neutralere kleur paars. (zoals wat donkerder paars of alleen een paarse gloed) Doe gloed kun je ook proberen als je toch nog erg twijfelt. Dan kun je zien hoe het voor jezelf uitpakt.


    Maar ik blijf erbij: zeker doen als je er ZELF achter staat. En het niet doen om bij een groepje te kunnen horen of omdat "het stoer" is. O en ouders moet je je niet druk om maken, die komen er heus wel weer overheen.

    [ bericht aangepast op 3 april 2010 - 1:35 ]

    als het bij jouw past doen! maar ik zou het nooit doen past niet bij mij Xd


    We only can learn to love, by loving.

    Als je eerst wilt kijken of het bij je past, kan je een spuitbus kopen voor paars haar? Iets wat je dan weer uit kan wassen.


    it's so empty living behind these castle walls