• De stelling van vandaag luidt:
    Schooluniformen zijn stom

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als ik ze mag ontwerpen niet -gayhand-


    No growth of the heart is ever a waste

    niet altijd ;]


    It's not the same without you.

    Ravel schreef:
    Eens. Ik wil liever mijn eigen kleding aan.


    Just a simple "I love you" (:

    Sommige wel, andere niet! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Sommige zien er wel leuk uit, maar ik moet er zelf niet aan denken om het te dragen

    Ik wil eerlijk gezegd een uniform.. :X
    Ik voel(de) mij redelijk onzeker over mijn kleding en het zou heel wat slechte dingen vermijden.


    Let the Night embrace you

    Wij hebben op school soberheidskledij d.w.z. alleen de kleuren grijs blauw zwart en wit. verder mogen er ook geen topjes en dingen boven de knie. Die kleuren worden nu afgeschaft en eigenlijk ben ik daar ni blij om. Ik wordt gepest en dat zijn nogal van die optuttrienen als we dan nog mogen gaan dragen wat we willen hebben ze nog een reden meer.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Ik vind ze niet stom op zijn Gossip girls haha =D. Maar als het gewoon is. neen.


    SLOAN.

    School uniformen zijn vreselijk. wit hemd,zwart jasje, zwart rokje, witte kousen, zwarte schoenen en soms zelfs een stropdas, hoe vreselijk. en als je een school uniform aan moet moet je ook je haar helemaal netjes hebben, meestal in een staart of gewoon stijl. en je mag geen make- up dragen. kortom een kostschool is niks voor mij. ik heb een hekel aan school uniform`s. ik ben meer een gothic type geen tutje.

    naja das mijn mening.


    AlphaRaven

    Siren schreef:
    Sommige zullen wel zeggen dat schooluniformen iedereen gelijk maken en dat ze ervoor staan dat niemand uitgesloten mag worden. Maar ik weet beter. Het zijn meestal snobs die schooluniformen dragen en die gaan je niet als gelijk beschouwen, omdat zij zogezegd beter zijn. Zelfs hun uniform is 'beter'. Uniform is gewoon eigenlijk een vruchteloze poging om het pesten en uitsluiting te voorkomen. Het helpt niet.
    Mee eens dus.
    Dan ben ik een snob in jouw ogen. Haha. Maar oké, mijn school overspoelt van de snobs, of beter gezegd van de Franse kak. :')

    Ik ben het er niet mee eens. Mijn uniform is niet hét uniform waarbij iedereen hetzelfde pakje moet dragen. We hebben een kleurenuniform, dus je kan nog altijd je eigen accenten leggen. (nerd)

    Nee, ik vind het niet voor snobs of ik vind het niet dom. Dan moet je tenminste geen uren zitten twijfelen over wat je moet aandoen. :Y)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2010 - 14:06 ]


    Only losers can act the way you do

    AlphaRaven schreef:
    School uniformen zijn vreselijk. wit hemd,zwart jasje, zwart rokje, witte kousen, zwarte schoenen en soms zelfs een stropdas, hoe vreselijk. en als je een school uniform aan moet moet je ook je haar helemaal netjes hebben, meestal in een staart of gewoon stijl. en je mag geen make- up dragen. kortom een kostschool is niks voor mij. ik heb een hekel aan school uniform`s. ik ben meer een gothic type geen tutje.

    naja das mijn mening.
    Niet alle uniformen zijn zo hoor. (; Dat wat jij zegt vind ik helemaal gefreakt, en dat zegt iemand mét een schooluniform.


    Only losers can act the way you do

    Ravel schreef:
    Eens. Ik wil liever mijn eigen kleding aan.


    Happiness hit her like a train on a track

    Ravel schreef:
    Eens. Ik wil liever mijn eigen kleding aan.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Eens

    Assassin schreef:
    Niet altijd.


    you were born original don't die as a copy