• De stelling van vandaag luidt:
    Schooluniformen zijn stom

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens en oneens.


    your eyes are like stars in the night.

    Ze zijn alleen leuk als ze er een beetje hip uitzien en je de rok wat mag inkorten (a)


    Laat me weten waar ik sta ..

    Highmore schreef:
    Hihi, ik vind ze wel schattig.


    None but ourselves can free our minds.

    Renaissence schreef:
    (...)Niet alle uniformen zijn zo hoor. (; Dat wat jij zegt vind ik helemaal gefreakt, en dat zegt iemand mét een schooluniform.


    uh heb jij een school uniform?
    want ik niet hoor, maar ik ken mensen die er elke dag een moeten dragen. Die dragen dus elke dag witte kousen, zwarte schoentjes, een rokje, een wit overhemd, een zwart jasje en hun haren in een staart.


    AlphaRaven

    Lion schreef:
    Nee, ik vind van niet. Ik vind ze juist vet!:9~

    Zolang we geen rokje aanmoeten dan ist goed.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Oneens,

    Ik vind juist dat iederee school deze moet gaan gebruiken.. zo wordt er denk ik al minder gepest op scholen..

    Xx


    One big sister is enough

    Ehh, ja?
    Jongeh, ik ga echt niet in zo'n lelijk uniform lopen hoor. Als dat op mijn school word ingevoerd, ga ik naar een andere school.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Hangt er vanaf wat je onder schooluniform ziet.
    Als er gewoon regels opgelegd worden qua kleur en kledij, kan het er nog mee door. Je kan dan zelf nog kiezen wat je koopt en draagt. Maar als er een bepaald schooluniform vanuit school zelf opgelegd wordt, vind ik het maar redelijk dom.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jeanne schreef:
    Oneens,

    Ik vind juist dat iederee school deze moet gaan gebruiken.. zo wordt er denk ik al minder gepest op scholen..
    Xx

    Mensen zullen altijd redens vinden om te pesten, ongeacht de kledij.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik vind ze wel cute
    vooral die japanse schooluniformen

    maar ik draag liever zoals altijd wat ik zelf leuk vind =D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hangt ervanaf.
    ze zorgen er wel voor dat er geen ruzies zijn vanwege de kleding, maar ik vind ze verder maar niks.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    EEEEEENS.
    Rokjes zijn vet lelijk, ik wil mijn eigen kleding en ik haat 't als iemand iets hetzelfde heeft. Ik haat standaardheid :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Oneens.
    Schooluniformen maken niet gelijk, dat niet.
    Ze vinden toch wel weer iets om anderen mee te pesten. Maar ik vind wel dat ze het onderscheid van arme en rijke mensen zo klein mogelijk moeten maken.
    Schooluniformen moeten terug in Nederland!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Klopt.


    when words fail, music speaks.

    ik vind schooluniformen stom (nerd)


    life is short, waste it with anime ='D