• De stelling van vandaag luidt:
    Schooluniformen zijn stom

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    sommige zijn wel schattig, maar het idee staat me niet aan. het zou pesten moeten stoppen, maar dan gaan mensen wel weer iets anders verzinnen zoals dat je haar anders zit dan wat 'in' is. het helpt niet >.<


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Ik vind het wel leuk
    Voordeel:Niemand lacht je uit omdat je 'raar' gekleed bent


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Akkoord, ik zou nooit van m'n leven hetzelfde willen dragen als iemand anders, laat staan honderd anderen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Inderdaad. Is school niet een plaats waar ze je voorbereiden op het latere leven? Later zal je ook mensen met veel verschillende stijlen tegenkomen en daar moet je mee leren omgaan. School is de basis om dit te leren en de school moet je toch de kans kunnen geven om je eigen stijl te laten ontwikkelen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Leuk! Kan je ze oppimpen en verknippen<3

    haha


    If you're ever feeling lonely just look at the moon, someone, somewhere is looking right at it too.

    Mee eens, wij moeten een uniform dragen als we ergens naartoe gaan, LO hebben, proefwerk hebben en zo. Ja hallo? Dat is echt gewoon dom.

    eens ze zijn echt stom en meestal lelijk
    bah een rok bv.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Oneens, ze zouden op elke school een uniform moeten aanschaffen. Want tegenwoordig kijken de kinderen/tieners alleen maar naar het uiterlijk. Met een uniform dragen ze hetzelfde dus kunnen ze ook niemand uitsluiten.


    All this dampness is damp.

    Ravel schreef:
    Eens. Ik wil liever mijn eigen kleding aan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    -

    [ bericht aangepast op 30 april 2010 - 18:45 ]


    Only losers can act the way you do

    Ravel schreef:
    Eens. Ik wil liever mijn eigen kleding aan.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik heb uniform op school het nis niet stom maar toch wel degotant om te drage bv in de zomer wij mogen alleen maar marine blauw dragen in de zomer is da kei warm en probeer maar is iets marine blauw te vinden in winkels


    just be yourself and live your own life

    Ik weet nie, ik denk het nie :P Ligt dr een beetje aan hoe ze zijn :P


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Ze zijn niet geweldig, maar dan heb je ook niet het merkkleding-gedoe waardoor ik gepest werd omdat ik ze niet droeg.


    'Pixels are real, in the heart of their fans' ~ Fixi

    oneens...ik vind schooluniformen heel erg hip^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.