• Nou, dat hoorde ik dus vandaag in de klas.
    Mijn vriendin belde me op en vertelde dat Justin Bieber in ene Oprah Winfrey show had toegegeven dat hij gay was!

    En toen vertelde ik dat aan de klas
    en een meisje moest huilen enzo
    -wat ik overdreven vind?-


    Maar waarschijnlijk is het een gerucht.

    Geen haat reactie's please.

    EDIT: Inderdaad wel goed dat hij ervoor is uitgekomen . En niemand zou toch een kans maken haha :'D

    SECOND EDIT: Weetje? Misschien zegt hij het alleen maar om al die gekke fans van zich af te houden haha? :'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2010 - 16:51 ]

    Wasteland schreef:
    Nee joh, Justin Bieber can't come out :Y)

    Damn, hij is irritant! Ik kan 'm niet aan! .__.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Als dit echt zo is, ga ik echt hard lachen. Mijn vriendin is namelijk helemaal in de wolken van hem. Volgens mij weet ze dit nieuwtje nog niet.
    Nou ja, in ieder geval wel jammer voor de fans die helemaal verliefd op hem zijn.


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Joselyne schreef:
    (...)
    Dan kan hij alsnog wel homo zijn?


    Mja, bedoel je bi?
    Dat zou best wel kunnen, maar ik denk niet dat hij helemaal voor jongens valt. Hetzelfde zeiden ze over Robert Pattinson, en daar geloof ik ook niets van.


    All this dampness is damp.

    Laughing schreef:
    Als dit echt zo is, ga ik echt hard lachen. Mijn vriendin is namelijk helemaal in de wolken van hem. Volgens mij weet ze dit nieuwtje nog niet.
    Nou ja, in ieder geval wel jammer voor de fans die helemaal verliefd op hem zijn.


    Sorry maar op die reactie moet ik gewoon ff reageren
    Ten eerste: hoezo ga je lachen als hij homo is? Is dat 'raar' ofzo? Maakt homo zijn je anders dan als je hetero bent?
    Ten tweede:
    Jammer voor de fans?! wtf?! Hij is nog steeds dezelfde Justin Bieber hoor :S
    En alsof die meisjes eerst wél kans maakten..


    ars moriendi

    Softspoken schreef:
    wtf O_o

    ik geloof het eerlijkgezegd niet.


    Ik ook niet :')
    Maar, goed van hem. Dat hij het durft te zeggen enzo. Als het waar is.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cheshire schreef:
    (...)

    Sorry maar op die reactie moet ik gewoon ff reageren
    Ten eerste: hoezo ga je lachen als hij homo is? Is dat 'raar' ofzo? Maakt homo zijn je anders dan als je hetero bent?
    Ten tweede:
    Jammer voor de fans?! wtf?! Hij is nog steeds dezelfde Justin Bieber hoor :S
    En alsof die meisjes eerst wél kans maakten..


    Ze zegt toch: 'voor de fans die helemaal verliefd op hem zijn.'
    Ze heeft het helemaal niet over die andere fans.


    Smiling but close to tears.

    Scrubs schreef:
    (...)

    Ze zegt toch: 'voor de fans die helemaal verliefd op hem zijn.'
    Ze heeft het helemaal niet over die andere fans.

    Wat maakt dat nou uit?
    Das echt behoorlijk triest, als je alleen maar "fan" word van iemand omdat hij zogenaamd "Lekker" is. En zodra zoiemand dan uit de kast komt, is het ineens lullig voor die meisjes en zijn ze ineens geen fan meer.
    Dan denk ik: waarom waren ze in eerste instantie dan fan? Niet om zijn talenten, dat is wel duidelijk..


    ars moriendi

    Soldier schreef:
    (...)

    Mja, bedoel je bi?
    Dat zou best wel kunnen, maar ik denk niet dat hij helemaal voor jongens valt. Hetzelfde zeiden ze over Robert Pattinson, en daar geloof ik ook niets van.

    Nee ik bedoelde homo. Het kan zijn dat hij er nu achter is dat hij homo is, maar ook met meisjes gezoend heeft.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Cheshire schreef:
    (...)
    Wat maakt dat nou uit?
    Das echt behoorlijk triest, als je alleen maar "fan" word van iemand omdat hij zogenaamd "Lekker" is. En zodra zoiemand dan uit de kast komt, is het ineens lullig voor die meisjes en zijn ze ineens geen fan meer.
    Dan denk ik: waarom waren ze in eerste instantie dan fan? Niet om zijn talenten, dat is wel duidelijk..


    haha wtf.
    ik zoek geen ruzie ofzo?
    en ik ben het wel met je eens, maar ik bedoelde alleen dat ze het over meisjes had die allemaal zeggen dat ze 'verliefd' op hem waren, en die denk ik 'bieber' in hun naam enzo hebben staan lol.


    Smiling but close to tears.

    Joselyne schreef:
    (...)
    Nee ik bedoelde homo. Het kan zijn dat hij er nu achter is dat hij homo is, maar ook met meisjes gezoend heeft.


    Daar ben ik niet zeker van, het is tenslotte deze week gebeurd.


    All this dampness is damp.

    Scrubs schreef:
    (...)

    haha wtf.
    ik zoek geen ruzie ofzo?
    en ik ben het wel met je eens, maar ik bedoelde alleen dat ze het over meisjes had die allemaal zeggen dat ze 'verliefd' op hem waren, en die denk ik 'bieber' in hun naam enzo hebben staan lol.


    Nee ik ook niet xD
    En dat van die meiskes die zichzelf dan "Bieber" noemen.. tsja, die noem ik geen fans eigenlijk..
    meer grouppies? O_O


    ars moriendi

    Joselyne schreef:
    (...)
    Nee ik bedoelde homo. Het kan zijn dat hij er nu achter is dat hij homo is, maar ook met meisjes gezoend heeft.


    iemand zei tegen mij dat hij ooit een relatie heeft gehad met een jongen, en daar ook mee had gezoend? haha.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2010 - 20:05 ]


    Smiling but close to tears.

    Cheshire schreef:
    (...)

    Nee ik ook niet xD
    En dat van die meiskes die zichzelf dan "Bieber" noemen.. tsja, die noem ik geen fans eigenlijk..
    meer grouppies? O_O


    ja, haha.
    vind ik nou ook.:Y)


    Smiling but close to tears.

    Alysse schreef:
    Ik zou het wel grappig vinden als dat waar is ;d


    Happiness hit her like a train on a track

    BillBomm schreef:
    (...)
    Damn, hij is irritant! Ik kan 'm niet aan! .__.

    Hij is vet grappig dude ;o
    Maar whatever, 't is jouw mening, en die mag je hebben [:

    En kan mij het schelen als Justin Bieber gay is [: mensen die gay zijn zijn koel.


    all I want for christmas is a girlfriend