• Ik kreeg gister via-via te horen dat m'n beste vriend wat heeft met een hele goede vriendin van mij en ik ben nu echt superblij voor ze want ze passen echt goed bij elkaar, maar ik ben ook best wel bang dat onze vriendschap nu kapot gaat omdat ze nu echt alleen nog maar tijd besteden aan elkaar. Vandaag de hele dag, en volgend weekend ook. Tuurlijk mogen ze weleens met z'n tweeën afspreken, dat hoort erbij, maar om mij nu compleet te negeren?
    Iemand hier in zo'n zelfde soort situatie gezeten?


    hoi, jij bent leuk.

    Ik zit er middenin. En ik word er eerlijk gezegd gek van. Ik besta gewoon niet meer ;s
    Maar ik hoop dat jouw vrienden toch oplettender zijn en veel om jou geven. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik zit er nu ook middenin, mijn beste vriendin en mijn beste vriend vinden elkaar leuk. Je moet ze gewoon duidelijk maken dat jíj er ook nog bent en dat je gewoon samen met hun wil zijn.


    We can only learn to love by loving.

    Ah, dat ken ik wel een beetje ja. Nja, twee van mijnbeste vrienden hebben dat. Maar ik bvind het niet heel ernstig. Ik heb mijn andere vrienden nog. Maar je moet gewoon zeggen, dat je ook met hen wilt optrekken.


    SLOAN.

    Ik ken het eerlijk gezegd niet echt, maar ik ken wel het gevoel dat je vriendinnen minder tijd voor je krijgen omdat ze een lief krijgen en dat gevoel wens ik niemand toe. :')


    Tanya is de beste.

    Ze zijn nog maar pas samen, dan is dat wel te begrijpen, vind ik. Stel hem gewoon voor om apart nog eens iets te gaan doen, en vertel hem dan dat je blij voor hem bent, maar dat je hem ook nog wel wilt zien.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ja en ik heb het mijn vriendin al vaak gezegd dat ze echt heeeel veel met hem optrekt en niet meer met mij en de rest, maar er veranderd niet echt iets. En als wij dan samen met haar weggaan, is hij er ook en zit ze weer de helft van de tijd bij hem. Juij ._.


    Happiness hit her like a train on a track

    dat lijkt me echt iritant
    ik heb het nooit meegemaakt en dat hoeft ook niet XD

    szsorry voor de saaie reactie xd


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”