• Nou, ik ben dus leerlingmentor van een bruggerklas, en ik ben ook met ze op kamp geweest enzo. En er was een zo'n jongentje die best wel dik was en geen conditie had, en kon daarom de groep niet bijhouden met fietsen. Aangezien ik achteraan fietste om de groep bij elkaar te houden moest ik in mijn eentje met hem zo langzaam fietsen, terwijl de rest van de groep wel vooruit ging.

    Maargoed, kom ik dus laatst een klasgenoot van die jongen tegen die keihard tegen me begint te zeiken dat ie zich moest melden door dat kind. Dus ik zo: 'Hoezo dan?'
    Kreeg ik een heel verhaal dat ie aan 2 meisjes zijn lul ging laten zien voor de cam en dat hij dat gefilmd had. En dat filmpje gaat dus nu de halve school door, en die jongen moest zich daarom melden omdat hij het ook 'verspreid' had.

    GATVERDAMME D: waar gaat het heen met bruggers? ;o

    [ bericht aangepast op 28 maart 2010 - 11:36 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heroic schreef:
    Holy shit.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ieeeeeeeel.


    Smiling but close to tears.

    Treasures schreef:
    Omfg.
    Daar gaat mijn gedachte van 'bruggers zijn brave kereltjes'. :'D


    hahaha same :'D


    ars moriendi

    ach ja ;d het is maar net wat je hobby's zijn


    We can only learn to love by loving.

    Dat vraag ik me dus ook af ze worden steeds erger op mijn school ook. Ze willen met me naar bed en ze vragen andere te strippen voor de webcam.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    iiiillll
    en loop niet zoo te zeiken over bruggers want ben er zelf ook 1 XD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    wtf xd?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    dat is smerig


    Mijn geheim is geheim

    Haha,hebben ze het zelf nog verpest. Hun 'goede' reputatie.

    OhHell...


    Sometimes it's best not to care.