• Bij mij thuis doet elk gezinslid 1x in de 4 weken de badkamer. Dit weekend is het mijn beurt. Verder moet ik mijn kamer zelf bijhouden en kook ik af en toe.

    Hebben jullie taken in huis, en zo jah, wat zijn die?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    De kattenbak schoonmaken, de kat eten geven en de tafel dekken zijn mijn verantwoordelijkheden. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik hoef eigenlijk niks te doen.
    Maar mn kamer doe ik wel, zodat ik gewoon zelf kan bepalen waar alles staat, en het weer terug kan vinden.
    Ookal kan mn moeder het niet laten om het te stofzuigen. :'D


    blame the bully.

    Wij hebben geen afgesproken taken, maar ik help wel af en toe. En mijn eigen kamer moet ik natuurlijk netjes proberen te houden.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Adept schreef:
    Ik hoef eigenlijk niks te doen.
    Maar mn kamer doe ik wel, zodat ik gewoon zelf kan bepalen waar alles staat, en het weer terug kan vinden.
    Ookal kan mn moeder het niet laten om het te stofzuigen. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik heb geen taken fzo maar ik doe vaak iets als ik me verveel. -ik heb geen vrienden- zoals stofzuigen, afwassen, de badkamer, afstoffen, de tuin en nog zo van die dingen.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Tafel dekken/afruimen.
    Kamer opruimen/stofzuigen.
    Vaatwasser in-/uitruimen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Kamer bijhouden, zo af en toe afwassen. That's it.


    No growth of the heart is ever a waste

    niet echt veel , soms helpen afwassen en als ik thuis ben moet ik mee helpen poetsen , eigelijk heb ik een hele lieve mama wat dat betreft (A)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    kattenbak verschonen, hond uitlaten, tafel dekken


    love is in the air... but i can't fly