• De stelling van vandaag luidt:
    Fastfood-reclame zou verboden moeten

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Oneens, als je normaal met eten om kunt gaan is het echt niet erg om een keer fastfood te eten. Als ze je helemaal vol stoppen met fastfood zouden promoten zou het een heel ander verhaal zijn.


    I clicked my heels and wished for you.

    nee? ik werk zelf bij de macdonalds maar eet er nooit. het ligt puur aan een persoon. niet iedereen eet er?


    The economy is suffering, let it DIE!

    Oneens ik wil weten wat voor lekkers er is xD
    Haha :P


    They call me dr. phil

    Eens de reclames wel maar het eten niet :]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    SasjaDG schreef:
    Ehm..... Ik weet niet.

    Als je het verbied, komen er, misschien, wel minder klanten, maar fastfood vind je eigenlijk overal,

    Dus ik heb maar even geen mening ;)

    *Oke, wat k allemaal zeg, klopt niets van & Is nie logisch, dus hou ht maar bij geen mening*


    Mijn geheim is geheim

    Oneens.
    Sommige mensen moeten leren weerstaan aan reclame.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    nee.

    Dan kan je beter alle reclame's verbieden. Ik bedoel, weet je hoe gevaarlijk wasmiddel, auto's en supermarkten kunnen zijn.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Renaissence schreef:
    Oneens. Waarom zou dat niet mogen? Andere bedrijven maken toch ook reclame? Oké, het is niet gezond, maar het zijn geen sigaretten of drugs ofzo hoor. :'D


    hoi, jij bent leuk.

    Nee hoor hoeft niet

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 17:34 ]

    Verbied dan alle reclame. oneens.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 17:38 ]

    eens, een heel groot gedeelte van de 'westerse landen' is te dik. Sommige gevallen hebben dus echt een verslaving. Zou je zelf niet eerder iets kopen als je het niet eerst op tv hebt gezien?? Die zwaarlijvige mensen worden dus steeds weer in de verleiding gebracht. Dat kan hun dood worden. Ik weet dat dat niet de oorzaak is mar het helpt er wel aan mee. Waarom zou je het niet verbieden? Het is slecht voor die mensen.

    wel als je honger hebtxD


    michael joseph jackson

    Liever niet, ik wil wel graag weten wanneer er iets nieuws is bij de Mac _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    Mannequin schreef:
    Waarom zou het verboden moeten worden?
    Ja, het is ongezond, maar het is niet eerlijk als het moet worden verboden omdat een paar mensen er iets te vaak komen en daardoor gezondheidsproblemen hebben(Dus de mensen die elke dag fast-food eten).
    En wat moet er mee bereikt worden? Iedereen gaat alsnog naar de Mc en Burgerking


    I'll live every second like it is my last one <3