• De stelling van vandaag luidt:
    Fastfood-reclame zou verboden moeten

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    neuh ik vind dat je het niet moet kopen als je er dik van word en je het niet wil daar ben je zel verantwoordelijkvoor en niet die reclame's


    When words fail music speaks

    oneens

    [ bericht aangepast op 30 maart 2010 - 19:19 ]


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    Oneens.

    Ja, ik krijg er altijd honger van :9~


    Your make-up is terrible

    oneens


    /

    Ravel schreef:
    Oneens. Anders ga ik er toch wel heen, reclame of niet.


    your eyes are like stars in the night.

    Lion schreef:
    Eens, er is gewoon te veel reclame. Niet alleen fastfood-reclames maar ook andere.
    bah ik háát reclame.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Eens.


    Life is hard and then we die

    Waarom ? Ik vind van niet. Behalve in Amerika


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik vind dat reclame sowieso verboden moet worden want ik erger me eraan. (krul)

    Maargoed, dat gaat toch niet gebeuren >.<'


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mannequin schreef:
    Waarom zou het verboden moeten worden?
    Ja, het is ongezond, maar het is niet eerlijk als het moet worden verboden omdat een paar mensen er iets te vaak komen en daardoor gezondheidsproblemen hebben(Dus de mensen die elke dag fast-food eten).
    En wat moet er mee bereikt worden? Iedereen gaat alsnog naar de Mc en Burgerking

    Ja dat vind ik ook.
    Fast food is ongezond als je het te vaak eet, maar af en toe kan niet zo veel kwaad. En dan is het uiteindelijk toch je eigen keus als je er elke dag naartoe gaat.


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Siren schreef:
    Verbied dan meteen maar al het reclame.
    Oneens.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Natuurlijk niet. Als ze dat gaan doen, kunnen ze wel de helft van alles op de wereld gaan verbieden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ben het daar niet mee eens, ik vind trouwens ook dat sigarette reclame ook niet verboden had moeten worden, je moet maar sterk genoeg zijn om het te kunnen weerstaan vind ik.

    Oneens. Mensen die fastfood willen eten zullen het toch doen, dus reclame verbieden heeft toch geen zin. Trouwens, het zou sommigen nog meer lokken om er juist wél te eten.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]