• Hey,
    Ik heb vandaag een vest en een ketting besteld bij Attitude-Holland.
    Maar nu vraag ik me af hoe snel is dat binnen?
    Het bolletje stond op groen dus was in voorraad.
    Hebben jullie wel is iets besteld daar en hoelang duurde dat voor je het binnen kreeg?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Rond één week tot 3 weken denk ik maar meestal stata dat wel op de site.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bij de Attitude gaat dat altijd wel snel. 8]
    Maar ik bestel meestal op maandag zodat het diezelfde week nog binnen is, ik weet niet hoe het zit als je op woensdag besteld. Misschien morgen? Geen idee. Vrijdag, zaterdag, zondag en maandag bezorgen ze geloof ik niet omdat het dan feestdagen zijn toch?
    Als het op voorraad was heb je het sowieso voor eind volgende week wel binnen.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2010 - 20:47 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nuh, Attitude is langzaam, ik heb een keer 3 maanden op iets gewacht.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nuh, Attitude is langzaam, ik heb een keer 3 maanden op iets gewacht.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Frightened schreef:
    Bij de Attitude gaat dat altijd wel snel. 8]
    Maar ik bestel meestal op maandag zodat het diezelfde week nog binnen is, ik weet niet hoe het zit als je op woensdag besteld. Misschien morgen? Geen idee. Vrijdag, zaterdag, zondag en maandag bezorgen ze geloof ik niet omdat het dan feestdagen zijn toch?
    Als het op voorraad was heb je het sowieso voor eind volgende week wel binnen.


    Oke :'D


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik had een vrijdag besteld, het was twee weken levertijd, de week daarop, op donderdag, kreeg ik een mail dat het verzonden was - vrijdag was het binnen. Als het op voorraad was is dat waarschijnlijk behoorlijk snel


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    TeddyMurder schreef:
    Nuh, Attitude is langzaam, ik heb een keer 3 maanden op iets gewacht.


    Ja inderdaad ik ook..


    dream, dare, fly!

    Die levertijd die wordt aangegeven komt niet eens in de buurt. Niet altijd, maar wel vaak. Ik bestel heel veel bij Attitude Holland en het is enorm langzaam. 3/4 maanden is het.. Zoiets.
    Betekent natuurlijk niet dat dat voor elk product geldt, er is vast wel een aantal producten die toevallig weer heel snel geleverd worden.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik kreeg dat na 1 maand.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Attitude is sloom, heb ik van horen zeggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Whua, ik bestel ook heel veel bij Attitude en ik heb nooit langer dan twee weken moeten wachten op mijn bestelling?
    Vaagjes..


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik wacht nu al vijf maanden. ;_;


    I don't need to explain myself, I know I'm right.