• Ja, ik moet dus de komende 3 maand meer dan 10 uur vrijwillerswerk gaan doen ,BUITEN school om. en als ik het niet doe, mag ik in de laatste 2 weken voor de vakantie allemaal schijtopdrachten gaan maken. Ik heb helemaal geen zin in dat vrijwilligerswerk, aangezien ik het al druk genoeg heb met andere dingen. Sorry hoor, maar voor mij gaan school,vriendinnen en sport VOOR zo'n project.

    maar goed, wie weet iets wat ik kan doen voor mijn -niet zo- vrijwillige stage.


    We can only learn to love by loving.

    Zorgboerderij, bejaardentehuis...
    Succes ermee!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    Zorgboerderij, bejaardentehuis...
    Succes ermee!

    Ik deed bejaardentehuis maar ik kan het je niet aanraden ^^


    -

    Bejaardentehuis.
    Bejaarden zijn gezellig.:9~


    Smiling but close to tears.

    Vraag bij je oude basisschool of je kan helpen bij de kleuterklassen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Meehelpen bij een discozaaltje of zo? (Heb je ook nog wat muziek -.-)


    No growth of the heart is ever a waste

    Kinderboerderij, nejaarden stinken dus geen bejaardentehuis of je basisschool?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ziekenhuis? Plaatselijke krant?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik doe vrijwillig vrijwilligerswerk zonder het voor school te gebruiken of iets anders :$


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik doe vrijwillig vrijwilligerswerk zonder het voor school te gebruiken of iets anders :$

    ik vind het vet dat je dat doet! ;3

    -einde van dit bericht-

    Ik raad je echt af om bij bejaarden te gaan werken. Die mensen zijn verschrikkelijk. Zeuren zelfs omdat er te veel of te weinig koffie in het kopje zit. Niet allemaal, natuurlijk. Maar dat kleine groepje die dat wel deden verpestten het wel.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Whipple schreef:
    (...)
    ik vind het vet dat je dat doet! ;3

    -einde van dit bericht-
    Ik ben vrijwillig jongerenbemiddelaar (verassing) en ik help mee bij de kinderdisco. Dat is echt tof ^^


    Life is hard and then we die

    Jongerencentrum ;D

    Ik moest stiekem al 1 maart een verslag inleveren, maar ben pas amper aan mijn stage begonnen. 16 april wel metalfest ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    als je die opdracht vandaag kreeg, weet je dan zeker dat het ècht is???


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    als je die opdracht vandaag kreeg, weet je dan zeker dat het ècht is???

    School kent geen 1 april..
    En, bij ons kan je bij een maandelijkse fuif voor gehandicapten gaan helpen :D Ook vet!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California