• wie vieren het nooit het is suf

    Chumba schreef:
    Pasen is geen onzin. Aangezien ik gelovig ben vind ik het één van de mooiste Christelijke feestdagen van het jaar.


    .

    Ik d8 dat het iets met Jesus te maken had, maar dat is niet zo. Als mensen niet hadden gezegd dat Pasen bestond, had ik het niet eens gemerkt. Voordeel: paar dagen vrij ;')


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ik moest vanmorgen naar school (huil)

    en voor de rest vind ik de paaseiren wel lekker :9~

    Joselyne schreef:
    Ik eet paaseitjes, that's all.

    En er is een paasbrunch bij mijn oma en opa.

    het is misschien suf maar wel lkkr en rustig


    hyper

    Prevail schreef:
    Achja, de vrije dagen zijn wel mooi meegenomen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik vier het wel maar ik ben niet christenlijk


    -

    Scrubs schreef:
    (...)

    oh, waarover dan?
    Paashazen?(krul)

    Het is het heidense feest ter eren van het begin van de lente.
    Die paashzen komen omdat kippen vroegen hun eieren in oude hazen holle legde en de mensen dagte dat de hazen ze hadde gelecht.
    Maar hij heeft ook met Jezus te maken. De Christene pakken heidense feestdagen en maakte daar Christelijke feestdagen van zodat het bekeren makkelijker ging(hoewel de ketter en heksen vervolgingen beter hielpen).

    Voor jouw betekent hem meschine niets,maar voor vele, waaronder ik, betekent het wel degelijk iets.En geniet gewoon van die vrije dagen.

    [ bericht aangepast op 3 april 2010 - 20:42 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oh man. Hier op Q zijn we nooit blij met feestdagen :') -Sorry-
    Wij vieren het ook alleen nog maar met een uitgebreid ontbijt, boeiend.


    I live for the applause, you will die for it.

    Wij eten en bezoeken familie. Maar mijn familie is niet Christelijk, dus we eten gewoon heel veel en doen het om het samenzijn. :')


    we were young but we were blind.

    Prevail schreef:
    Achja, de vrije dagen zijn wel mooi meegenomen.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Alleu! De paaseitjes zijn nog zo verukkelijk! :9~
    Dat is mijn lievelingsdeel van Pasen! De lekkere verse paaseitjes van bij de bakker! :9~


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Het is het heidense feest ter eren van het begin van de lente.
    Die paashzen komen omdat kippen vroegen hun eieren in oude hazen holle legde en de mensen dagte dat de hazen ze hadde gelecht.
    Maar hij heeft ook met Jezus te maken. De Christene pakken heidense feestdagen en maakte daar Christelijke feestdagen van zodat het bekeren makkelijker ging(hoewel de ketter en heksen vervolgingen beter hielpen).

    Voor jouw betekent hem meschine niets,maar voor vele, waaronder ik, betekent het wel degelijk iets.En geniet gewoon van die vrije dagen.
    Ghehe beter zou ik het gewoon niet uit kunnen leggen. Christenen zijn goed om verhalen uit hun context en verbanden te trekken :Y). Geen aanval naar de mensen die katholiek zijn of die shizzle, het is gewoon vanuit vroeger altijd al zo gegaan. (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Prevail schreef:
    Achja, de vrije dagen zijn wel mooi meegenomen.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vind pasen onzin. Eerst ging het over jezus en nu ineens over de paashaas en zijn paaseitjes.
    Na mijn idee is pasen gewoon een excuus om jezelf helemaal vol te eten..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.