• Alleen degene die in de titel staan hebben toegang tot dit topic, dus sta je er niet bij: WEGWEZEN :(((A)


    Okee, meisjes. We gaan het even hebben over hoe we onze serie doen, hea ^^


    Btw; Je kan je nog inschrijven op;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=5446&page=7 Want we hebben nog veel rollen nodig <3




    Even mijn voorstel ^^;

    Dus uhm.. Kweetnie, maar gwn een gedachtje, heur ^^

    We hebben in het begin twee of drie hoofdrolletjes, wij fzoo. ^^
    het zijn goeie vriendinn enzoo, en zien we hoe ze leven enzoo. En dan een quizlet, of twee fzeu erna, komt er een nieuwe rol in, bv het nichtje van een van de drie vriendinnen, en zo altijd voort en voort.. Zeg eerlijk wat je er van vindt ;)

    (...)

    Ja had een topic geopent maar het is verwijderd, maar ja niks aan te doen, heb zelfs een waarschuwing gekregen maar ja. En ik ben nu ineens niet meer blij :S


    Echt Iri man.We Mogen Niets meer:S


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Echt Iri man.We Mogen Niets meer:S


    Nee maar pben wel, dat is toch al iets. En ik ben niet meer blij niet leuk


    Live life limitless.

    Dus mag ik de proloog maken? :$(A):$

    Btw. Ik had zo een topic geopent voor JOYCELECTRO, om haar te nominere, ze hebben het ook meteen verwijdert en ik kreeg een waarschuwing..
    Ik snap het ergens wel, maar de laatste tijd doen ze het met alles :S

    Dus mag ik de proloog maken? :$(A):$

    Btw. Ik had zo een topic geopent voor JOYCELECTRO, om haar te nominere, ze hebben het ook meteen verwijdert en ik kreeg een waarschuwing..
    Ik snap het ergens wel, maar de laatste tijd doen ze het met alles :S


    Ja je mag de proloog maken, maar heb je dan niet van alles nodig over de vier eerste mensen??

    En inderdaad ze sluiten alles direct, maar als we zagen gaan ze nog meer sluiten. Maar ik heb dat topic wel gezien, en ik heb haar genomineerd kei mooi profiel heeft ze


    Live life limitless.

    (...)

    Nee maar pben wel, dat is toch al iets. En ik ben niet meer blij niet leuk


    Dit lijkt net een Freakin School man.Hier kom ik voor de gezelligheid van andere Mede THFans.en dan Blokeren ze gwn die verveel topics waar we leuk kunnen praten stom gedoe


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    Dit lijkt net een Freakin School man.Hier kom ik voor de gezelligheid van andere Mede THFans.en dan Blokeren ze gwn die verveel topics waar we leuk kunnen praten stom gedoe


    Jah maar euh Dora gaat de proloog maken, is dat goed voor jou?? En ben jij blij??


    Live life limitless.

    Okee,Nu ben ik er weer..kmoest me omkleden..Jaja kom net uit bed:$


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)

    Ja je mag de proloog maken, maar heb je dan niet van alles nodig over de vier eerste mensen??

    En inderdaad ze sluiten alles direct, maar als we zagen gaan ze nog meer sluiten. Maar ik heb dat topic wel gezien, en ik heb haar genomineerd kei mooi profiel heeft ze


    Hahaa, super dat je dat hebt gedaan x'D
    Maar geven jullie drie al informatie over jezelf..
    Kijk ff bij de andere topic;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=5446&page=7
    zodat je weet wat er in moet x'D
    En ik stel voor, telkens als er een nieuw personage in voor komt, dat we dan zo'n paspoortje in de andere uitkomst van de quizlet zetten, snap je?

    Okee,Nu ben ik er weer..kmoest me omkleden..Jaja kom net uit bed:$


    Hahaa :D

    Ik ben heeeel blij x'D
    Maar is iedereen akkoord?

    (...)

    Jah maar euh Dora gaat de proloog maken, is dat goed voor jou?? En ben jij blij??


    Van Mij mag ze dat Maken.No ProblemoxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ookal heb ik de helft gemist:Y)Ik ga ermee akkoordxD


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik ben heeeel blij x'D
    Maar is iedereen akkoord?


    Jah en Dora moet ik die info anders door sturen in een pb?? Maar dan wel effe zeggen welk acount


    Live life limitless.

    (...)

    Van Mij mag ze dat Maken.No ProblemoxD


    Iedereen is accoord


    Live life limitless.

    Mensjes is het niet handig als we elkaar op msn hebben?


    Pictures fade away, but memories are forever