• Alleen degene die in de titel staan hebben toegang tot dit topic, dus sta je er niet bij: WEGWEZEN :(((A)


    Okee, meisjes. We gaan het even hebben over hoe we onze serie doen, hea ^^


    Btw; Je kan je nog inschrijven op;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=5446&page=7 Want we hebben nog veel rollen nodig <3




    Even mijn voorstel ^^;

    Dus uhm.. Kweetnie, maar gwn een gedachtje, heur ^^

    We hebben in het begin twee of drie hoofdrolletjes, wij fzoo. ^^
    het zijn goeie vriendinn enzoo, en zien we hoe ze leven enzoo. En dan een quizlet, of twee fzeu erna, komt er een nieuwe rol in, bv het nichtje van een van de drie vriendinnen, en zo altijd voort en voort.. Zeg eerlijk wat je er van vindt ;)

    Wie missen we eigenlijk nog? ;O


    Pictures fade away, but memories are forever

    Maar ik snap dat gedeelte van die 2/3 hoofdrolletjes even niet?


    Uhm, dus We doen in het begin over drie mensjes fzoo, die vriendinn zijn, en we zien wat over hun leven, zoals in een normale serie. Bv, dat ze de drie populairste zijn op school, of weetikveel :D
    En dan in de volgende quizlet fzoo, zien we Bv. het nichtje van een van de drie meisjes, dat is dan ook iemand van ons. En dan leren we wat over haar leven enzoo, zodat we iedereen rustig leren kennen..
    Maar hoe gaan we eig. TH leren kennen?
    Of waarover gaat het verhaal gaan? ^^

    (...)

    Uhm, dus We doen in het begin over drie mensjes fzoo, die vriendinn zijn, en we zien wat over hun leven, zoals in een normale serie. Bv, dat ze de drie populairste zijn op school, of weetikveel :D
    En dan in de volgende quizlet fzoo, zien we Bv. het nichtje van een van de drie meisjes, dat is dan ook iemand van ons. En dan leren we wat over haar leven enzoo, zodat we iedereen rustig leren kennen..
    Maar hoe gaan we eig. TH leren kennen?
    Of waarover gaat het verhaal gaan? ^^

    We kunnen bv doen dat het bijna zomervakantie is, En dan besluiten we met zijn allen op vakantie te gaan ofzo=D en daar ontmoeten we ze dan,,als dat een goed iee is..


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik heb een probleem ik weet niet meer hoe ik mijn foto's van men kodak moe haln:$
    Nog effe zoekn


    Live life limitless.

    Ik heb een probleem ik weet niet meer hoe ik mijn foto's van men kodak moe haln:$
    Nog effe zoekn


    Maar de foto hoeft niet van jezelf te zijn hoor ^^

    Eigenlijk moeten we iets orgineels bedenken..Ik wil niet dat het zo'n verhaal wordt waarin je alles al kan voorspellen,Like ze gaan op vakantie en wie ontmoeten ze daar..Tokio Hotel..Ik bedoel dat had je zo kunnen weten eigenlijk=D


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)

    Maar de foto hoeft niet van jezelf te zijn hoor ^^


    Maar ik moet ze er sowieso op zetten, kodak is bijna vol dus ja


    Live life limitless.

    Eigenlijk moeten we iets orgineels bedenken..Ik wil niet dat het zo'n verhaal wordt waarin je alles al kan voorspellen,Like ze gaan op vakantie en wie ontmoeten ze daar..Tokio Hotel..Ik bedoel dat had je zo kunnen weten eigenlijk=D


    ja je hebt gelijk ^^
    Maar ik ga ff op ons account, hea

    K heb t k ben gewoon helemaal na t begin gegaan en daar stonden ze


    Live life limitless.

    (...)

    ja je hebt gelijk ^^
    Maar ik ga ff op ons account, hea


    Ja s goe


    Live life limitless.

    Ziezo (A)

    Yaay<3


    Pictures fade away, but memories are forever

    Mag ik onze profielfoto veranderen? :$(A)

    Ziezo (A)


    Toffe foto, allee ja prent


    Live life limitless.

    Mag ik onze profielfoto veranderen? :$(A)


    Ja tuurlijk


    Live life limitless.