• Dit spel spreekt voor zich.
    De vraag van deze keer is,
    Hoe kennen jullie de site Quizlet? :'D

    Ik kende het door het woord "Quizzen" in te typen bij google een aantal jaren terug.
    Omdat ik heel erg gek ben op quizzen en dacht/hoopte of er ook een site van quizzen kon zijn.
    Met geluk :Y)
    Ps.
    Door Q ben ik ook fan van TH geworden.
    Niet door de fanfictions
    maaaaar doordat iedereen het er over had, ben k het gaan luisteren :'D!

    En jullie?


    Beautiful people, are people who smile.

    Van een vriendin (:


    You are beautiful, you are love.

    Een vriendin liet me eens de site zien en toen gingen we quizjes doen. Laterna heb ik een account gemaakt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ken de site quizlet door kindertent, want veel mensen daar zaten ook op quizlet ^^'
    Uiteindelijk ben ik officieel naar quizlet overgestapt en heb ik niets meer met kindertent gedaan xD


    Life is hard and then we die

    Ik deed ook de hele tijd veel Quizzen. Maar toen wilde ik nog niet echt lid worden, later zag ik hoe leuk mensen hier met elkaar omgingen en hoe ze elkaar hielpen.
    Toen ben ik lid geworden!(:


    everything, in time

    Ik ken het doordat ik altijd naar Tokio Hotel plaatjes ging zoeken, en bij sommige van de plaatjes kom je dan bij quizlet uit [:


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik zocht naar foto's van My Chemical Romance en ben hier op uit gekomen. En na een paar dagen besloot ik een account aan te maken.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2010 - 19:30 ]


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik typte Tokio Hotel in bij Google. En toen zag ik een Tokio Hotel Fanfiction.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    xMysteryGirl schreef:
    Van een vriendin (:

    Ik typte Tokio Hotel in bij 'Afbeeldingen' bij Google, en het viel me op dat er bij enorm veel foto's 'quizlet.nl' onder stond. Toen heb ik een paar maanden zonder account rondgehangen op Quizlet, Quizlets gelezen enzovoort, en uiteindelijk maakte ik toen een account aan :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Oh God, dat weet ik niet eens meer... Ik denk gewoon via Google ofzo via een paar trefwoorden. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Rose zat tegen mij op school: 'GA EEN KEER OP QUIZLET.NL'
    Ikzo: 'wat is dat?'
    Zij zo: 'leuke site.'
    En 3 weken later had ik pas een account aangemaakt, en toen was ik hélemaal verslaafd, en nu nogsteeds eigenlijk.


    Smiling but close to tears.

    Ik en xjustxmyself waren al een tijdje een serie aan het volgen via een andere site, toen we zo niet meer verder konden. We hebben een tijdje zonder account rondgehangen en daarna een account gemaakt :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Zelf ontdekt. x'D


    All this dampness is damp.

    Waarschijnlijk google, ik zou het niet weten :'). Het is al bijna 3 jaar geleden dat ik Quizlet ontdekt heb.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zocht een foto van Tokio hotel op google en daar onder stond deze site :Y)


    we are radio hysteria