• Dit spel spreekt voor zich.
    De vraag van deze keer is,
    Hoe kennen jullie de site Quizlet? :'D

    Ik kende het door het woord "Quizzen" in te typen bij google een aantal jaren terug.
    Omdat ik heel erg gek ben op quizzen en dacht/hoopte of er ook een site van quizzen kon zijn.
    Met geluk :Y)
    Ps.
    Door Q ben ik ook fan van TH geworden.
    Niet door de fanfictions
    maaaaar doordat iedereen het er over had, ben k het gaan luisteren :'D!

    En jullie?


    Beautiful people, are people who smile.

    Mijn vrienden dwongen me D:
    En uiteindelijk is mijn account nog steeds actief ;)!


    heuj

    Door een vriendin van me, xjustxmyself. Ze maakte hier altijd verhaaltjes over ToHo op, en toen ben ik die ook eens beginnen lezen, ook al interesseerde ToHo me toen niet echt. Later ben ik ook Twincest verhalen gaan lezen en eigenlijk ben ik daardoor fan van ze geworden... (Ja heel normaal &zo) En toen ik eenmaal fan was, zat ik bijna altijd op Quizlet want bijna iedereen was hier toen fan van ze (:


    Beeeeeeeesje :-)

    Ik weet het echt niet meer, maar het was iets via Google ofzo.


    we've only said goodbye with words

    ruth zei tegen me : SEEL , maak een quizlet account! zo :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Nou je het zegt; geen idee eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 6 april 2010 - 11:41 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    door bij google naar quizen te zoeken xD


    I live in myn own Cinderella story .

    uehm... ff denken
    ikweet het niet meer! ö erg


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Door een vriendin van mij, die hier serie's las en ze zij dat ik eens moest komen kijken. Zelf gaat ze er nu never meer op, en ik ben verslaafd geworden.


    Tanya is de beste.

    Door een vriendin.
    Ik was toen 7, dus kon ik nog niet zo
    goede verhalen schrijven. Nu gaat het wel wat beter.
    <3


    People change like the seasons - J. Cole

    van een vriendin: moondust


    express yourself

    ik heb was een site aan het bouwen en zocht een plaatje van Jackson Rathbone. En toen bleef de computer haken bij dat stukje dat hij nog niet fullscreen is. Dat was dus Nightsight, dus ik ff lezen. Ik had wel lol. De volgende dag dacht ik 'kijken wat er nog meer staat' en toen ben ik dus verslaafd geraakt xD


    Alis volat propriis

    Een vriendin van mij deed dit & toen ging ik het ook doen. Maar toen vond ik het nog niet echt geweldig. Toen kwam een andere vriendin van mij erbij en toen gingen we samen een verhaal schrijven en toen pas vond ik het pas écht leuk!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Joker schreef:
    Een vriendin liet me eens de site zien en toen gingen we quizjes doen. Laterna heb ik een account gemaakt.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Door MakeBelieve, Anouk ;D


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Joker schreef:
    Een vriendin liet me eens de site zien en toen gingen we quizjes doen. Laterna heb ik een account gemaakt.