• Dit spel spreekt voor zich.
    De vraag van deze keer is,
    Hoe kennen jullie de site Quizlet? :'D

    Ik kende het door het woord "Quizzen" in te typen bij google een aantal jaren terug.
    Omdat ik heel erg gek ben op quizzen en dacht/hoopte of er ook een site van quizzen kon zijn.
    Met geluk :Y)
    Ps.
    Door Q ben ik ook fan van TH geworden.
    Niet door de fanfictions
    maaaaar doordat iedereen het er over had, ben k het gaan luisteren :'D!

    En jullie?


    Beautiful people, are people who smile.

    Een vriendin zei op msn tegen me dat ze een kaas-quiz had gemaakt en dat ik die even moest invullen. Dus dat deed ik, en toen kwam ik erachter dat er ook verhalen waren. Dus toen maakte ik een account aan om die te kunnen lezen :'D

    Weet ik niet meer... zelf gevonden waarschijnlijk~
    Ik was ook TH fan geworden door Q, maar ben er nu weer helemaal vanaf.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Aprella schreef:
    Ik typte Tokio Hotel in bij 'Afbeeldingen' bij Google, en het viel me op dat er bij enorm veel foto's 'quizlet.nl' onder stond. Toen heb ik een paar maanden zonder account rondgehangen op Quizlet, Quizlets gelezen enzovoort, en uiteindelijk maakte ik toen een account aan :').


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb het leren kennen via de aardigste persoon die ik ken.. :)


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Ik vond het leuk om verhalen te lezen en schrijven, dus zocht ik een keer op google en vond ik quizlet.
    (typing)(yeah)(Y):P(6):Y):$xD(A)(hoera)_O_:)(nerd)(cool)(dance)(typing)(doeg):D(baby)

    sorry ben een beetje melig vandaag:$(yeah)(cool)

    TEDDYBEARRR schreef:
    Ik zocht een foto van Tokio hotel op google en daar onder stond deze site :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Wasteland schreef:
    Ik ken het doordat ik altijd naar Tokio Hotel plaatjes ging zoeken, en bij sommige van de plaatjes kom je dan bij quizlet uit [:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik zocht foto's van Gerard Way, en toen kwam ik op deze site uit.


    Caution first, always.

    Wasteland schreef:
    Ik ken het doordat ik altijd naar Tokio Hotel plaatjes ging zoeken, en bij sommige van de plaatjes kom je dan bij quizlet uit [:


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik zocht Tokio Hotel op en ik zag vaak Quizlet langskomen, dus toen werd ik toch wel nieuwsgierig. ^^


    Let the Night embrace you

    xMysteryGirl schreef:
    Van een vriendin (:


    I hope you die :3

    Door een vriend die wist dat ik Harry Potter leuk vond en hier Harry Potter-quizjes maakte.


    hoi, jij bent leuk.

    per toeval door uit verveling gewoon een paar woorden in te typen bij google :Y)


    Change, the only good thing in this world.

    Aprella schreef:
    Ik typte Tokio Hotel in bij 'Afbeeldingen' bij Google, en het viel me op dat er bij enorm veel foto's 'quizlet.nl' onder stond. Toen heb ik een paar maanden zonder account rondgehangen op Quizlet, Quizlets gelezen enzovoort, en uiteindelijk maakte ik toen een account aan :').


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''