• Dit spel spreekt voor zich.
    De vraag van deze keer is,
    Hoe kennen jullie de site Quizlet? :'D

    Ik kende het door het woord "Quizzen" in te typen bij google een aantal jaren terug.
    Omdat ik heel erg gek ben op quizzen en dacht/hoopte of er ook een site van quizzen kon zijn.
    Met geluk :Y)
    Ps.
    Door Q ben ik ook fan van TH geworden.
    Niet door de fanfictions
    maaaaar doordat iedereen het er over had, ben k het gaan luisteren :'D!

    En jullie?


    Beautiful people, are people who smile.

    een vriend


    FBI U.S.A. story

    Via de twifanfic hyve:D.
    Of nou ja, eigenlijk de twilighthyve, want daar stonden vet veel fanficties in de blog's(=dat een woord?:P), en dat werd onoverzichtelijk, dus werden er berichten aangemaakt met het verhaal, en daar had iemand het verhaal op Quizlet, dus ik ging hem hier volgen. Maar ik deed er voor de rest niks mee. En toen werd er de twifanfic hyve gemaakt, om alles op te zetten, en steeds meer mensen hadden het verhaal op Quizlet, dus nam ik ook maar een account:D. En daar ben ik best blij om, want ik houd van Quizlet!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Een vriendin van mij zat op quizlet, en toen zag ik dat nog twee vriendinnen en een vriendin van die vriendin ook op quizlet zaten, dus toen maakte ik ook maar een account aan ;)


    Come on, I won't bite... said the vampire.

    Ik zocht ook naar Quizzen en toen vond ik deze site_O_

    Kindertent.nl :P


    Life is hard and then we die

    Heel lang geleden was ik een foto aan het zoeken op Google, en ik had die foto open gedaan, die foto kwam van Quizlet. En heb toen wat quizen (er waren nog geen verhalen enzo) gemaakt. Ongeveer drie jaar geleden heb ik de site terug proberen te zoeken en die heb ik dan ook gevonden :D. Pas na 5 maanden dan toch maar een account aan gemaakt.
    Ik had in Word een raar ding gemaakt waardoor ik kon zien aan welk deel (er waren toen wel verhalen) van welke quiz ik zat en zo kon ik zien waar er nieuwe verhalen en zo waren xD


    Live life limitless.

    Via girlscene.nl


    SLOAN.

    Ik ging Tokio hotel plaatjes zoeken en zodoende ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    google :D =D


    Ik ben een moeilijk te lezen boek, maar check het.

    O dat weet ik nog wel. Een paar jaar geleden was ik echt über TH fan. En toen kwam ik hier terecht vanwege de verhalen. Twincest was mijn fav. *fail*
    Ik weet alleen mijn oude account niet meer..

    Ik zocht plaatjes van Tokio Hotel én echt heel vaak kwam ik deze site tegen, dus vandaar.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik zocht een fotootje en toen zstond die site eronder en ik herkende hem omdat ike echt een jaar daarvoor een keer een quiz had gemaakt xd


    overrated

    Gewoon via google! ik typte Twilight story in en toen zag k quizlet.. en ik d8 what thehell is dta nou voor een domme site -,-
    En toen keek ik er op vondt ik hem wel cool
    ! =3


    high of love, drunk from the hate <3

    Zocht naar Tokio Hotel verhalen en kwam bij die van KirstenSnaps terecht. :3

    Was ook meteen de start van een mooie vriendschap. (: