• Ik ben van plan om voor de eerste keer in mijn leven een verhaal te gaan maken waarin de échte acteurs in meedoen (en niet over de rollen die ze spelen). Maar ik heb even jullie mening nodig.

    Océane is de nieuwste acteerbelofte: hoewel ze over een paar maanden nog maar 15 wordt, maakt ze al kans op een Oscar en heeft ze al geschittert naast sterren zoals Tom Cruise en Nicole Kidman. Dan krijgt ze de rol van haar leven aangeboden: de mag het jongere zusje van niemand minder van [vul hier een celeb in] spelen. Nu, de twee blijken het goed met elkaar de vinden. Na de opnames trekken ze goed met elkaar op en ze blijken veel gemeen te hebben. Tot die nacht dat alles verkeerd afliep: in een donken bui zijn er dingen gebeurt die niet moesten gebeuren.


    Nu, mijn vragen:
    Origineel?
    Doen of niet doen?
    Welke celeb? (Leeftijd maakt niet veel uit - daar draait het verhaal juist om.)
    Hij/zij-vorm of ik-vorm?
    Moet ik je waarschuwen wanneer het eerste deel er is?

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 17:04 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Origineel? Ja
    Doen of niet doen? Zeker doen!
    Welke celeb? (Leeftijd maakt niet veel uit - daar draait het verhaal juist om.) Kies maar (= .
    Hij/zij-vorm of ik-vorm? Ik-vorm
    Moet ik je waarschuwen wanneer het eerste deel er is? Ja!

    UNCOMMON schreef:
    Tom Kaulitz, als je hem doet, geef me maar een seintje als hij dr is :]


    it's so empty living behind these castle walls

    Origineel? - Ja
    Doen of niet doen? - zeker doen
    Welke celeb? (Leeftijd maakt niet veel uit - daar draait het verhaal juist om.)- Jackson rahtbone x']
    Hij/zij-vorm of ik-vorm? - Ik-vorm
    Moet ik je waarschuwen wanneer het eerste deel er is? - Tuurlyk :Y)


    I hope you die :3

    Wolfxgirl schreef:
    Origineel? ja
    Doen of niet doen? doen
    Welke celeb? (Leeftijd maakt niet veel uit - daar draait het verhaal juist om.) ??
    Hij/zij-vorm of ik-vorm?ik-vorm
    Moet ik je waarschuwen wanneer het eerste deel er isja

    Een acteur invullen x).

    Iets nuttigs: de proloog is op komst!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Het verhaal en de proloog staan online.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Origineel? Ja.
    Doen of niet doen? Zeker wel. :9~
    Welke celeb? (Leeftijd maakt niet veel uit - daar draait het verhaal juist om.) William Moseley. :9~:9~:9~
    Hij/zij-vorm of ik-vorm? Ik-vorm.
    Moet ik je waarschuwen wanneer het eerste deel er is? ja. :]


    hoi, jij bent leuk.