• hey ik zit hier op mijn kamer en het is pokkeweer buiten. het regent en het onweert, maar ik lach me rot lees maar:
    ik kijk uit het raam, het zonnetje schijnt en er spelen en stel kleine etterblagen op straat. ik ga weer op bed zitten met mijn laptop op mijn schoot en het begint keihard te regene die kinderen bleven gewoon doorspelen. ik krijg de slappe lach omdat ik domme filmpjes ana het kijken ben .toen klonk er ene knal (egt heel hard) en al die kinderen schreeuwen. ik kijk uit het raam en zie ze alle kanten oprennen. ik lig gewoon helemaal dubbel nu. schrijf bij de reactie ff wat jij nu aan het doen bent.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Lachen om wat jij net gezien hebt.
    Muziek luisteren, en vooral zorgen dat ik daar niet mee stop.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Muziek luisteren, kletsen.. vervelen.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Whuahaha ik zie ze al zo voor me keihard alle kanten oprennen en dan vervolgens weer terug rennen en dat ze dan keihard tegen elkaar oprennen. XD

    Quizlet && muziek luisteren.


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Regent het bij iedereen nu dan? Ö. Ik had een keer dat het bij mij gewoon omweerde en bij een vriendin scheen de zon >.<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Regent het bij iedereen nu dan? Ö. Ik had een keer dat het bij mij gewoon omweerde en bij een vriendin scheen de zon >.<


    Bij mij regent het niet meer de zon schijnt hier nu en het is best warm nu in die zon.


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Het regent bij mij ng steeds. Nouja nu is het even droog maar het ziet er nog bewolkt uit. Ik haat Overijssel >__<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    @ sjeel

    Omg ja dan kom ik ook niet meer bij als ik dat zie, vooral als ze dan vallen in die regen en ik zit lekker binnen. xD [sadistisch]

    Ik zit nu op Quizlet en ik ga zo wat schrijven :)


    It's heavy but you are not the only one

    nu schijnt et zonneke weer ik snap er niks van maar er is mooi nummer op de radio duz ik ga dansen...


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    De zon schijnt en 't is mooi weer, en ik was me net aan het kapotlachen om de Tokio Hotel game. (:


    One man's fun is another's hell.

    bij ons is de zon al gaan schijnen (:


    And all the girls in the front row scream your name.