• Ik heb echt geen zin meer, ben nu al vanaf ongeveer half 10 's avonds bezig voor aardrijkskunde. Ik moet een stedentrip naar Milaan gaan maken, en dan voor 6 freaking hele dagen programma's gaan maken. Wie denken ze wel niet dat ik ben? Een freaking reisbureau? ._. Ik word echt gek hier ;o ben kapot en wil naar mn bed, maar kan niet omdat ik nog verder moet.

    Hebben jullie ook wel is dingen voor school dat je gewoon tot diep in de nacht bezig bent? :x


    It's not the same without you.

    Jat het van een reizen site af? Ik moest ook zo iets maken maar dat deed ons ma voor mij. Zij werkt op een reisbureau :'D


    -

    Ja, dat heb ik namelijk met een werkstuk over alcohol en omdat ik hem nog niet af heb moet ik nu ook nog drugs erbij doen -.- en dan van beide onderwerpen 10 hoofdstukken!


    I hope you die :3

    Nee, nog nooit gehad maar lijkt me verschrikkelijk. ._. Succes!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik.

    een PR opdracht ._. maar dat was best leuk. Mochten we een hele reclame ontwerpen / maken / monteren / tijdschrift over die groep erbij maken enzo. Kregen we 1 week voor.
    Het was echt leuk. en ik kreeg een 9.

    En, jij, succes o.o''


    TOMADDICT. <3

    Nee, ik ga gewoon voor mijn kop niet tot midden in de nacht iets doen voor school.


    Ryan Dunn (ll)

    Nee, dat doe ik niet eens, alhoewel ik, als ik door zou gaan, ik makkelijk een nachtje zou kunnen doorhalen.


    Life is hard and then we die

    Ik had dat vannacht nog, en aankomende nacht waarschijnlijk ook.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat hebben wij ook moeten doen, een reis van 7 dagen door een land. Zoveel moeite is dat toch niet?
    Even googlen wat er te doen is, wat tijd uittrekken voor transport en eten en klaar :Y)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Previously schreef:
    Nee, ik ga gewoon voor mijn kop niet tot midden in de nacht iets doen voor school.


    Happiness hit her like a train on a track

    nee ik mag na 12 uur niet meer achter laptop :S

    Omg dat moeten wij ook maken. Dat is zo saai, en vermoeiend. (cat)


    giddy up, baby.

    Whoring schreef:
    Omg dat moeten wij ook maken. Dat is zo saai, en vermoeiend. (cat)

    Ja, idd :')


    I'm a little bit lost without you <3

    Sid schreef:
    Dat hebben wij ook moeten doen, een reis van 7 dagen door een land. Zoveel moeite is dat toch niet?
    Even googlen wat er te doen is, wat tijd uittrekken voor transport en eten en klaar :Y)


    da's niet makkelijk hoor. ö want er gaan geen directe trein naar Milaan, ik moet slaapverblijven opzoeken. 6 hele dagen inplannen, ('s ochtends, 's middags én 's avonds)
    en allemaal andere shit over toerisme enzo ;x


    It's not the same without you.

    Na 10 uur is het voor mij afgelopen met huis- en leerwerk. Dan is het muziek- en slaaptijd, ookal heb ik het nog niet af. Pech dan maar.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Psychic schreef:
    Na 10 uur is het voor mij afgelopen met huis- en leerwerk. Dan is het muziek- en slaaptijd, ookal heb ik het nog niet af. Pech dan maar.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.