• Whaha, ik heb dus op m'n rooster staan dat ik woensdag 't 8e uur een vak heb dat TH heet, geen idee wat het is! waarschijnlijk foutje van de roostermaker, maar Wel grappig xD
    Nou dat wou ik ff zeggen :P

    xx


    Fight for you're love, cause it worth it

    srr m'n computer doet weer raar!


    I need you like a heart needs a beat

    mijn vriendin kreegt bij duits een tekst die ze moest leze. was een intervieuw met TH zo jaloers:|:|


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Whaha, ik heb dus op m'n rooster staan dat ik woensdag 't 8e uur een vak heb dat TH heet, geen idee wat het is! waarschijnlijk foutje van de roostermaker, maar Wel grappig xD
    Nou dat wou ik ff zeggen :P

    xx


    amai gij krijgt u lessenrooster ook vroeg!
    hebt gij woensdag een hele dag school?
    wij moete alleen in de voormiddag naar school op woensdag


    I need you like a heart needs a beat

    mijn vriendin kreegt bij duits een tekst die ze moest leze. was een intervieuw met TH zo jaloers:|:|


    amai u vriendin is ne gelukzak!


    I need you like a heart needs a beat

    ik ga aan mijn duits mnr/mevr vrage of ik da ook mag xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik ga aan mijn duits mnr/mevr vrage of ik da ook mag xD


    zie dan wel da ge geen intervieuw pakt waar da Tom over z'n one night stands praat hé!


    I need you like a heart needs a beat

    jah idd xD of gwn duitse muziek want ik vind lafee ook goed xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    of een andere vriendin van mij die moest een verslag OVER TH!!! make!! in ut duits. ZO JALOERS!!!(huil)(huil)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    jah idd xD of gwn duitse muziek want ik vind lafee ook goed xD


    wrm neemt ge ni th muziek mee?


    I need you like a heart needs a beat

    ik krijg mijn rooster wrs op 14 augustus als ik achter mijn boeken ga maar dat kan ook op 2sep.
    want op 1sep. lezen wij het schoolregelement

    ik krijg mijn rooster de 19e al... net als al die shitboeken... dat betekend: de 20e naar school:(:(


    I am an idiot, I move.

    Kben nog niet ingeschreve <3 (A)

    maar kga naar paardeschool o_o

    Dat zou wel hip zijn ja?! ;)


    Träume sind wirklich!!

    pfffff damn ik krijg mijn rooster uhm maandag over een week heb geen zin om datum te bekijken xd
    gadverdejakkes moet ik weer naar school ¬¬


    muaawr wel vet TH op je rooster :3
    ik denk techniek ofzo?

    of een andere vriendin van mij die moest een verslag OVER TH!!! make!! in ut duits. ZO JALOERS!!!(huil)(huil)


    ik ging lekkor een sprekbeurt over th maken n_n
    dat was leuk, voor het eerst in mijn leven plezier aan school beleven (: