• Okee, ik begin maar meteen.
    Ik ging woensdag bij m'n beste vriendin slapen. Heel leuk enzo. Maar het was dus heel warm en ik kon niet slapen terwijl die vriendin wel al in slaap was gevallen en het was half 3. (ja ik slaap bijna iedereweek bij haar dus we gaan gewoon vroeg naar bed enzo x'D) Maar dus ik dacht ik ga even naar buiten. Ik naar buiten... en toen viel de deur dicht. Ö En toen stond ik daar in me pyjama om half 3 snachts. Ik was dood's bang. En ik wist niet wat ik moes doen. En het engste was nog dat er pasgeleden een meisje van mij leeftijd is verkracht in mijn buurt. Dus ik was doods bang. En toen dacht ik ik loop even naar me eigen huis (niet dat ik daar wat aan had want me ouders waren weg.) ik naar me eigenhuis op blote voeten (jaa me vriendin woont straat achter me) Maar dus ik loop zo komt er zo man uit een steegje gelopen. Ik werd bang en ik ging harder lopen en toen voelde ik iets op me schouder en keek ik om en stond ik oog in oog met die man. Ik wou gaan gillen maar hij legte z'n hand op me mond. Ik was zo bang dat ik dacht dat ik dood ging. En toen beet ik op z'n hand. en deed hij z'n hand voor me mond vandaan. En ben ik keihard gaan gillen. En toen kwam de vader van me vriendin naar buiten en heeft hij die man keihard op de grond geslagen (het steegje zat achter m'n vriendin haar huis) en toen kon ik geen emotie's tonen heel raar ik kon niet boos worden en ik kon niet huilen en ik was niet gelukkig. Maar toen heeft me vriendin haar vader me meegenomen naar me vriendin haar huis. En heb ik warme kop thee gekregen en hebben ze de politie gebeld, die vader had hem gelukkig bewusteloos geslagen en lag hij er nog toen de politie kwam en toen werd ik hellemaal ondervraagd enzo, en nu zit die man in de gevanenis, en het bleek later dus die verkrachter te zijn. Nu ben ik ongeveer 9 keer gebeld door thuiszorg enzo over dat ik geholpen moet worden (denk aan een spigijator ofzo iets ..) En dat heb ik dus niet nodig, ik heb geen trauma ofzo. Dus het gaat wel weer allemaal goed met me. Ik heb die avond eigenlijk gewoon afgesloten en is dit topic het laatste iets waarin ik erover praat. Eigenlijk ben ik blij dat ik naar buiten ben gegaan en dat ik die man tegen kwam want anders had die man misschien nog meer onschuldige meisjes verkracht.
    Het is nu niet mijn bedoeling om zielig te doen enzo, want ik hoef heel je medelijden niet (al zou ik het wel heel lief vinden) het is alleen dat jullie moeten weten dat savonds alleen over straat heel gevaarlijk kan zijn.
    xx.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Omggg wat erg,,!! gelukkig heb je niks en heeft hij je niks gedaan, ik zou echt niej weten wat ik moest doen in z'n situatie,,

    OMG, dat is egt scary! N keertj toen was k met n vriendin ook ergens, en toen kwamen er zo'n stelletje gasten op ons af, Wij negeren en door lopen. Toen achtervolgden z ons zo, maar gelukkig waren w in d buurt van haar huis. maar omg,,

    O my facking gowd :O


    Take My Hand Take A Breath ...

    (...)
    OMG. Hoe oud was/waren hij/hun dan? Want die man van mij freaky nacht wat 36 Ö

    ook ergens diep in de 30 ,maar ook soms van 18 ofso O_o


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    Dat heb ik ook altijd gezegd dat ik dat zou doen als ik zo iemand tegen kom. Maar geloof me op dat moment denk je echt niet aan schopen en slaan enzo, dan denk je alleen maar aan wat hij met je wilt gaan doen...

    tis ook een kwestie van niet in paniek te raken

    weetje hoe scary.. :O
    gelukkig maar dat er niks ergs is gebeurt :S

    Wow dat dat Jou moest overkomen! :O
    bah Eng..! :S

    Je hebt idd echt geluk gehad!
    Maar dankzij U zit hij gelukkig in de bak!
    Hoop dat Je Er geen nachtmerrie van gaat krijgen!
    Ik snap trouwens niet wat die mensen bezielen om zo iets te doen iemand verkrachten gatver!!
    die mensen zijn ziekelijk in hun hoofd!
    Maar meis ik wens je nog wel even sterkte (flower)
    en hoop dat je van de schik af bent!

    Xx Flowers