• die zag in net O_o
    omg x'D
    er is echt niks meer van over :O ook zijn huid :O
    Wit O_o oke..eerst ze ik : hij heeft te vee lmelk gedronken mama Ö -___________________-'
    MAAR hij zegt zelf dat hij een huidziekte heelfd :S en ze zeggen ook weer dat hij het heeft laten bleeken -_______-'

    en ik heb het idee,als je naar die neus kijkt valt hij er al van af :'DD
    http://www.demorgen.be/static/FOTO/pe/13/3/14/art_large_362324.jpg
    oke niet de perfecte foto maar wel wat x'D

    Sorry maar hier dacht ik ineens aAN (a)
    Xpatriciax3


    don't Worry...Be gay.

    Wat een enge foto:|


    Music is the new sex

    OMG-.-


    Pictures fade away, but memories are forever

    Iewl, ik vind die kerel echt ENG ><


    Tanya is de beste.

    ik vin dhem eng. die neus! XD! huidziekte bleken interreseert het mij wat.. HET IS ENG XD

    ik vind hem eng :|

    OMG, tering eng :|


    Sweet dreams will come true.

    NO WAY dat hij een huidziekte heeft. Hij heeft een erge verslaving wat veel mensen hebben. Die verslaving is dat steeds naar de plastische chirurg gaan en steeds blijven komen voor de kleinste dingen.

    Eum? Michael jackson was een 'black guy' maar heeft heel zijn huid laten opereren naar een blancke huid , maarjaa : wie laat nou zoits doen ? is hélémaal niet gezond!

    Ik vind hem al heel lang Eng :| Op TV heb ik wel eens gezien dat hij zijn kind over het balkon hield. Als hij losliet viel dat kind te pletter:|


    I live for the applause, you will die for it.

    mensen x'D
    ik vond hem beter toen hij nog nigger was x'D
    niet dst ik hem ooit goed heb gevonden :W maar ja xD


    don't Worry...Be gay.

    Hij schijnt inderdaad een huidziekte te hebben, dat word door verschillende websites (onderandere wikipedia) bevestigd. De ziekte heet Vitiligo, dit is een huidziekte die de pigmenten uit je huid laat verdwijnen, het komt veel voor bij gekleurde mensen, het valt dan ook erg op:
    foto's:
    http://www.bio.davidson.edu/Courses/Immunology/Students/Spring2003/Leese/Vitiligo.jpg

    als het kleine oppervlakten zijn kun je het met make-up wegwerken, maar voor iemand die zijn hele leven doorbrengt in een studio, in de spotlights staat is dat geen optie, je hele huid laten bij bleken kan dan wel.


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Ik vind hem al heel lang Eng :| Op TV heb ik wel eens gezien dat hij zijn kind over het balkon hield. Als hij losliet viel dat kind te pletter:|
    OMH ja dat zagik ook :O
    zo zielig he :O


    don't Worry...Be gay.

    Hij schijnt inderdaad een huidziekte te hebben, dat word door verschillende websites (onderandere wikipedia) bevestigd. De ziekte heet Vitiligo, dit is een huidziekte die de pigmenten uit je huid laat verdwijnen, het komt veel voor bij gekleurde mensen, het valt dan ook erg op:
    foto's:
    http://www.bio.davidson.edu/Courses/Immunology/Students/Spring2003/Leese/Vitiligo.jpg

    als het kleine oppervlakten zijn kun je het met make-up wegwerken, maar voor iemand die zijn hele leven doorbrengt in een studio, in de spotlights staat is dat geen optie, je hele huid laten bij bleken kan dan wel.
    Das niet waar. Bij mijn vader werkt een negerin en die heeft dat ook, maar die is echt niet zo wit. Die heeft alleen grote plekken, maar niet zo wit

    mensen x'D
    ik vond hem beter toen hij nog nigger was x'D
    niet dst ik hem ooit goed heb gevonden :W maar ja xD

    gebruik dat woord liever niet, dat kan mensen kwetsen... danku.

    En hij was inderdaad 'knap', toen hij donker was :].
    Wel zonde, hij is zó de fout in gegaan, van zijn neus vind ik zijn eigen schuld... Hij is aan de operatie begonnen, hij wou het zelf, maar een huidziekte? dat kun je iemand niet kwalijk nemen...


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Hij schijnt inderdaad een huidziekte te hebben, dat word door verschillende websites (onderandere wikipedia) bevestigd. De ziekte heet Vitiligo, dit is een huidziekte die de pigmenten uit je huid laat verdwijnen, het komt veel voor bij gekleurde mensen, het valt dan ook erg op:
    foto's:
    http://www.bio.davidson.edu/Courses/Immunology/Students/Spring2003/Leese/Vitiligo.jpg

    als het kleine oppervlakten zijn kun je het met make-up wegwerken, maar voor iemand die zijn hele leven doorbrengt in een studio, in de spotlights staat is dat geen optie, je hele huid laten bij bleken kan dan wel.

    Ja dat kan x'D


    don't Worry...Be gay.