• die zag in net O_o
    omg x'D
    er is echt niks meer van over :O ook zijn huid :O
    Wit O_o oke..eerst ze ik : hij heeft te vee lmelk gedronken mama Ö -___________________-'
    MAAR hij zegt zelf dat hij een huidziekte heelfd :S en ze zeggen ook weer dat hij het heeft laten bleeken -_______-'

    en ik heb het idee,als je naar die neus kijkt valt hij er al van af :'DD
    http://www.demorgen.be/static/FOTO/pe/13/3/14/art_large_362324.jpg
    oke niet de perfecte foto maar wel wat x'D

    Sorry maar hier dacht ik ineens aAN (a)
    Xpatriciax3


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    gebruik dat woord liever niet, dat kan mensen kwetsen... danku.

    En hij was inderdaad 'knap', toen hij donker was :].
    Wel zonde, hij is zó de fout in gegaan, van zijn neus vind ik zijn eigen schuld... Hij is aan de operatie begonnen, hij wou het zelf, maar een huidziekte? dat kun je iemand niet kwalijk nemen...

    oh sorry =O

    die neus ik al weetikveel hoevaal geopereet :O nu is het gwn lelijk -_______-'
    Zondé


    don't Worry...Be gay.

    (...)Das niet waar. Bij mijn vader werkt een negerin en die heeft dat ook, maar die is echt niet zo wit. Die heeft alleen grote plekken, maar niet zo wit

    Je krijgt inderdaad plekken, die kunnenop verschillende plaatsen van je lichaam verschijnen. Ik zeg ook niet dat héel zijn huid zo wit is geworden door de ziekte, ik ben er wel zeker van dat hij het heeft laten bleken, maar ga eens na.
    Hij is jong, een superster en álles draait om zijn uiterlijk in de muziek industrie...
    hier is de wikipedia site over de ziekte:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Vitiligo


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Hij was inderdaad niet lelijk toen hij nog gewoon zijn eigen huidskleur had. Ik vind het écht dood zonde wat hij heeft gedaan ( zich laten opereren. )


    Your Words They Eat Right Through Me...


    ow ik vind die vent dus echt eng:o:
    Nja naar het schijnt is hij begonnen met izjn neus te laten operen en is hij daarna er aan verslaafd geraakt.
    Nja die witte huid heeft hij naar het schijnt wel door een soort van 'lotion' dat als je dat gebruikt je huid bleekt:o
    maar toch ik vind het egt eng :o

    hij was knapper toen hij bruin was :o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hij heeft een rare neus,dat klopt..Maar hij heeft echt een huidziekte!Geloof het of nie,En komop heb je ooit een blanke gezien met een neger neus?Dat is gewoon raar!En tis gwn een verslafing


    Pictures fade away, but memories are forever

    Hij heeft een rare neus,dat klopt..Maar hij heeft echt een huidziekte!Geloof het of nie,En komop heb je ooit een blanke gezien met een neger neus?Dat is gewoon raar!En tis gwn een verslafing
    ahum.. denk eens na... ik heb in geen 1 videoclip hem met een paar lichte plekken gezien.. het was in 1 keer paf boem. Miss had hij het, maar heeft hij zichzelf in 1 keer blank laten maken. Maar helemaal vanzichzelf is hij niet wit

    ik wil hem best ontmoeten...

    MJ is gewoon gek^^


    I am an idiot, I move.

    MJ heeft goede muziek ^^
    Dat vind ik belangrijker dan zijn uiterlijk.


    It's heavy but you are not the only one

    Oke nu krijg ik nachtmerries =[


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Ik heb zo'n hekel aan die vent.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Micheal Jakson ziet er dan wel eng uit,
    Maar eigenlijk is hij de gene die veel muziekanten inspireert want ik ben bang dat er zonder Micheal Jakson nooit een band was gekomen genaamd; Fall Out Boy. Sorry maar ik vind Micheal Jakson hip (':..
    Alleen hij ziet er wel eng uit. Maar goed.
    xx.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    OMG
    hoe eng xD

    Het is jammer dat ie er nu zo uitziet..

    Maar goed hij inspireert idd!

    Ik vind hem GOED!


    It's heavy but you are not the only one

    MJ vind ik wel goed van zijn muziek, maar van zijn uiterlijk kom ik slecht, hy is eng, creapy, lelijk, te bleek, enzo. maar zijn muziek blijft goed!(puh)


    it's ok to be gay!