• raar maar bij het liedje 'Perfect' van Simple Plan hoort je het begin zelfde als van 'Hilf Mir Fliegen' van Tokio Hotel en je kan het makkelijker horen op piano
    hier de link Perfect van Simple Plan : http://uk.youtube.com/watch?v=g_Nb5qZkLcE
    en hier de link Hilf Mir Fliegen van Tokio Hotel : http://uk.youtube.com/watch?v=kyvmsfFBrHE

    steelt Simple Plan?


    P.S. TOKIO HOTEL ROCKS

    Oke sla me niet
    Als iemand hier altijd liedjes steelt is het Tokio Hotel wel O___O Hebben jullie ooit de liedjes,

    Tokio hotel - spring nicht / the rasmus - not like other girls
    Tokio hotel - Vergessene kinder / Greenday - wake me up when september ends
    Tokio Hotel - der letzte Tag / Metallica - Enter Sandman
    enzovoorts

    vergeleken? TH heeft ál die intro's gejat! Mij interesseerd het niet zo veel, maar de kans is groter dat Th het heeft gestolen, dan andersom.
    Toen ik achter die vergelijkingen kwam, was ik eerst heel teleurgesteld in TH, en nogsteeds. Ze zijn gewoon niet orgineel, maargoed de teksten blijven mooi. ^^

    je idd en nog een liedje, (wel g*dverdomme, kom ik nu niet meer op de naam :S X|) begint met helikopter, hebben ze wel mooi van metallica - one... hoe heet ie ook weer xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Monsoon zeker?

    Het is zó duidelijk dat ze jatten van hun eigen lievelings bands. Niets tegen maar dan noem ik ze niet orgineel ofzeu _O-

    nee dat bedoel ik xD maar goed, iedere artiest steelt tegenwoordig omdat er gewoon bijna geen geniale artiesten meer zijn... er zal nooit meer een band als Guns 'n Roses of Metallica komen ben ik bang... :( maar goed, je hebt nog altijd al die muziek bewaard ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    nee dat bedoel ik xD maar goed, iedere artiest steelt tegenwoordig omdat er gewoon bijna geen geniale artiesten meer zijn... er zal nooit meer een band als Guns 'n Roses of Metallica komen ben ik bang... :( maar goed, je hebt nog altijd al die muziek bewaard ^^

    Inderdaad ^^ Ik vind het ook niet super dramatisch dat ze stelen, alleen als men gaat roepen dat er iemand van hén steelt, moet ik toch even wat helderheid scheppen.

    ja, ik bedoel, simple plan -perfect, komt uit? 2004-5 ofzeuw? en hilf mir fliegen uit op zijn vroegst 2006... dussss ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Er zijn zoveel artiesten die liedjes stelen en op het laatst is het niet meer mogelijk om origineel te zijn.

    ja idd, dat bedoel ik ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Jaa, maar om dat Simpel Plan te gaan beschuldigen haha, wat een grap ^^

    tsja, sommige mensen hebben niet zo'n grote musicbase (A) sorry iedereen hier (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    :pling: Ja dat is inderdaad zeu, hee trien waarom kom je niet online x']

    omdat msn de laatste tijd idioot doet en vastloopt '-_- en ik zo moet gaan eten xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Oke sla me niet
    Als iemand hier altijd liedjes steelt is het Tokio Hotel wel O___O Hebben jullie ooit de liedjes,

    Tokio hotel - spring nicht / the rasmus - not like other girls
    Tokio hotel - Vergessene kinder / Greenday - wake me up when september ends
    Tokio Hotel - der letzte Tag / Metallica - Enter Sandman
    enzovoorts

    vergeleken? TH heeft ál die intro's gejat! Mij interesseerd het niet zo veel, maar de kans is groter dat Th het heeft gestolen, dan andersom.
    Toen ik achter die vergelijkingen kwam, was ik eerst heel teleurgesteld in TH, en nogsteeds. Ze zijn gewoon niet orgineel, maargoed de teksten blijven mooi. ^^


    KLOPT!!! ik heb het geluisterd... En het is wel hééel erg toevallig dat het ook nog nummers van bands zijn die TH zelf leuk vind!!! (van the rasmus weet ik het niet, maar bill(H)greenday en gustii(H)metallica)

    Maar oke... de nummers worden er niet lelijker op dus ik kan er mee leven :P

    sp steelt zekker niet.