• raar maar bij het liedje 'Perfect' van Simple Plan hoort je het begin zelfde als van 'Hilf Mir Fliegen' van Tokio Hotel en je kan het makkelijker horen op piano
    hier de link Perfect van Simple Plan : http://uk.youtube.com/watch?v=g_Nb5qZkLcE
    en hier de link Hilf Mir Fliegen van Tokio Hotel : http://uk.youtube.com/watch?v=kyvmsfFBrHE

    steelt Simple Plan?


    P.S. TOKIO HOTEL ROCKS

    SIMPLE PLAN HEEFT NIET GESTOLEN !! perfect bestond langer.

    HAHAHAHAHA SIMPLE PLAN STEELT VAN TH HAHAHAHAHA GEWELDIG XD
    Nee, sorry het spijt me zeer. Simple plan zou niet eens luisteren naar TH. En al helemaal niet inspireren of iets dergelijks. En stelen doen ze ook niet aan want dat gaat geld kosten. EN HET HAD NIET EENS GEKUNT want Perfect bestaat echt heel wat langer dan Hilf Mir Fliegen. Dus het zou nog eerder andersom zijn.


    Life is hard and then we die

    Perfect was veeeeeeeeel eerder.


    -

    Tokio hotel 'steelt' van meerdere bands dingen.


    -

    Omg, volgens mij moet Simple Plan niet eens iets van TH hebben x'D! En TH brak pas door in de VS rond de zomervakantie, daarvoor kenden ze Bill en co. nog niet eens. En Perfect bestaat al sinds 2002 (-> heeft het gecheckt in haar iTunes xD!)...


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Tokio hotel 'steelt' van meerdere bands dingen.
    The Rasmus bijvoorbeeld. Ze zijn inderdaad erg onorgineel.


    Life is hard and then we die

    (...)The Rasmus bijvoorbeeld. Ze zijn inderdaad erg onorgineel.

    Jaa waar daar niet eens een topic over met een filmpje? Ö


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    (...)
    Jaa waar daar niet eens een topic over met een filmpje? Ö
    ja kan wel ^^ ze hebben echt fukking veel hetzelfde als the rasmus


    Life is hard and then we die

    Ik vind Simple Plan beter dan TH, maar ze lijken wel een beetje op elkaar idd. Maar ''Perfect'' bestaat langer dan ''Hilf mir fliegen''


    I don't need words to feel those lips.

    bijvoorbeeld, not like the other girls. Dat deuntje is PRECIES ik meen het PRECIES hetzelfde als die van spring nicht.


    Life is hard and then we die

    Ik vind Simple Plan beter dan TH, maar ze lijken wel een beetje op elkaar idd. Maar ''Perfect'' bestaat langer dan ''Hilf mir fliegen''
    No way dat Simple Plan op Tokio Hotel lijkt XD echt niet. XD


    Life is hard and then we die

    Ik vind Simple Plan beter dan TH, maar ze lijken wel een beetje op elkaar idd. Maar ''Perfect'' bestaat langer dan ''Hilf mir fliegen''

    TH lijken op SP? NO WAY >

    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik zou eerder zeggen dat Tokio Hotel steelt!:O
    Hallo, Perfect van SP bestaat al sinds 2002, en hoelang bestaat dat liedje van TH? Juist, nog geen 3 jaar! TH zijn hier de dieven, als het zo is!


    SimplePlanLove<3

    HAHAHAHAHA SIMPLE PLAN STEELT VAN TH HAHAHAHAHA GEWELDIG XD
    Nee, sorry het spijt me zeer. Simple plan zou niet eens luisteren naar TH. En al helemaal niet inspireren of iets dergelijks. En stelen doen ze ook niet aan want dat gaat geld kosten. EN HET HAD NIET EENS GEKUNT want Perfect bestaat echt heel wat langer dan Hilf Mir Fliegen. Dus het zou nog eerder andersom zijn.


    Whahaha, je hebt gelijk!x']
    Zie jij SP al naar TH luisteren?;D [/wil niet beledegent overkomen, SP heeft gwoon niets met TH]


    SimplePlanLove<3

    (...)

    Whahaha, je hebt gelijk!x']
    Zie jij SP al naar TH luisteren?;D [/wil niet beledegent overkomen, SP heeft gwoon niets met TH]

    Haha :'), Jij hebt ook gelijk.
    SP heeft toch net dat Tikkeltje meer dan TH. [Wil ook niet beledegent overkomen.]


    We could Be the talk across the Town. &#9829;