• raar maar bij het liedje 'Perfect' van Simple Plan hoort je het begin zelfde als van 'Hilf Mir Fliegen' van Tokio Hotel en je kan het makkelijker horen op piano
    hier de link Perfect van Simple Plan : http://uk.youtube.com/watch?v=g_Nb5qZkLcE
    en hier de link Hilf Mir Fliegen van Tokio Hotel : http://uk.youtube.com/watch?v=kyvmsfFBrHE

    steelt Simple Plan?


    P.S. TOKIO HOTEL ROCKS

    Tokio Hotel steelt meerdere dingen. Maar coveren is puur anders.


    -

    Ach, er zijn zó veel liedjes. Niet iedere artiest kan meer bijhouden welk deuntje bij wie is, en of dat deuntje al bestaat. So like, whatever. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Perfect is veel ouder als Hilf Mir Fliegen. -.-


    blame the bully.

    Hilf mir Fliegen is Mooier dan Perfect ^^
    (A)


    Your Butt is Mine!

    jaa, het lijkt wel dat simple plan van tokio hotel steelt,maar het kan even goed zijn dat tokio hotel van simple plan steelt he =D Mwaha, toch maar niet. maar ik denk dat het niet gestolen is hooor, het lijkt wel op elkaar, maar ja .. ;p


    Some people make the world special just by being in it

    Er is zoveel muziek dat alles op elkaar lijkt.
    Dus het kan zijn dat ze dezelfde noten aanslaan. Perfect is al van Simpel Plan's eerste album dus ja.. 2002 en Hilf mir fliegen van 2006


    death to the one at the end of the serenade.

    best dat sp hun bezig gaat houden met 'stelen' van Th Perfect bestaat immers al keilang


    Our thoughts you can't decode...

    Ik vind eht helemaal niet hetzelfde klinken...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    simple plan is zooooo veel beter dan tokio hotel, ja ik ben TH fan, maar toch, als ik eerlijk moet zijn heeft simple plan meer inhoud in hun liedjes :Y)


    I don't need words to feel those lips.

    Eerlijk? De allereerste keer dat ik Hilf mir fliegen hoorde moest ik al aan Perfect denken...
    Idd, sorry om jullie teleur te stellen, maar Simple Plan was veel eerder :)
    (Hoewel ik zelf eigenlijk TH leuker vind dan Simple Plan. Maargoed, das effe naast de kwestie :))
    BTW: het is niet de eerste keer dat een lied van TH op iets anders lijkt...
    http://www.youtube.com/watch?v=6HYoLWy1M_M
    Hier kan je horen hoe goed Spring Nicht lijkt op een lied van The Rasmus...
    Maar ik denk niet dat je hier iemand een dief moet noemen ofzo hoor... Zo'n dingen blijven nu eenmaal hangen, nestelen zich in je geheugen en sjah, als je dan zelf liedjes schrijft kan dat er onbewust in verwerkt worden. Betekent niet dat ze echt stelen, of niet origineel zijn ofzo :P
    Maar effe meedelen: ik ben hélemaal gek van Hilf mir fliegen. Kan mij dat wat schelen dat het basisakkoord hetzelfde is als dat van Perfect :)
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Perfect is zo ouder. =S
    Dus ik denk dat het omgekeerd is.
    Of gwn toeval,
    & btw, dit is zoooo beledigend voor SP! ><


    Where there is a sea there are pirates...

    simple plan is zooooo veel beter dan tokio hotel, ja ik ben TH fan, maar toch, als ik eerlijk moet zijn heeft simple plan meer inhoud in hun liedjes :Y)


    Omg, Jij hebt zooo gelijk! =D
    Simple Plan is gewoon awesome! PierrePierrePierrePierrePierre... :9~
    xD


    Where there is a sea there are pirates...

    ten eerste:
    Het kan zijn dat TH is beinvloed door simple plan, als je snapt wat ik bedoel ^^
    en ten 2e:
    Luister maar es naar wake me up when september ends van Greenday, en dan naar vergessene kinder..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    weetje, ik heb ook al Guns 'n Roses herkend in Simple plan echt ze da lijk bij een liedje massa hard op elkaar :')


    We'll never be as young as we are tonight

    Perfect bestaat volgens mij al veel langer dan Hilf Mir Fliegen...


    We could Be the talk across the Town. &#9829;