• raar maar bij het liedje 'Perfect' van Simple Plan hoort je het begin zelfde als van 'Hilf Mir Fliegen' van Tokio Hotel en je kan het makkelijker horen op piano
    hier de link Perfect van Simple Plan : http://uk.youtube.com/watch?v=g_Nb5qZkLcE
    en hier de link Hilf Mir Fliegen van Tokio Hotel : http://uk.youtube.com/watch?v=kyvmsfFBrHE

    steelt Simple Plan?


    P.S. TOKIO HOTEL ROCKS

    (...)
    Haha :'), Jij hebt ook gelijk.
    SP heeft toch net dat Tikkeltje meer dan TH. [Wil ook niet beledegent overkomen.]


    Whaha :'] Ik zat echt te lachen toen ik het las [/wil nog steeds niet beledegent overkomen.]!x] Maar SP steelt niets, ben ik achter gekomen, ze coveren alleen ;D


    SimplePlanLove<3

    Waarom zou Simple Plan stelen van Tokio Hotel?
    SP heeft wel meer talent hoor en ze hebben trouwens wel betere dingen te doen >< (sorry als ik gemeen ben tegen de TH fans maar ik laat SP niet zomaar beledigen =P)

    LAten we het er op houwen dat sp niet van th steelt

    Waarom zou Simple Plan stelen van Tokio Hotel?
    SP heeft wel meer talent hoor en ze hebben trouwens wel betere dingen te doen >< (sorry als ik gemeen ben tegen de TH fans maar ik laat SP niet zomaar beledigen =P)


    Yeaah!<3 You're right ;D
    Ik wil de TH-fans ook niet beledigen ofzo, maar Simple Plan bestaat al wel ruim 5 jaar langer. Die hebben en meer ervaring, en ze stelen niets. Ik ben geen fan van bands die dingen stelen x_x


    SimplePlanLove<3

    en simple plan is niet de enigste die TH faket!
    zoals ik ooit al eens topic over had:
    Lunaman heeft het begin van Ready Set Go (clipje) PERFECT HETZELFDE overgenomen, maar gwoon in spiegelbeeld gezet zodat het nii opvalt... <.<

    en Nevada Tan deed Schrei! na,
    ik vin Nevada Tan egt goewd, maar net als in Schrei,
    gebruikte ze in hun clipje van Neustart zaklampen...


    Iedereen maakt gwoon gebruik van het succes van TH vind ik <_<


    1.: Simple Plan faked TH niet.
    2.: Misschien faked TH wel.
    3.: Hoeveel succes heeft TH meer dan die andere bands?
    IK WIL NIET BELEDIGENT OVERKOMEN, het is gewoon de die-harde waarheid.
    Anders, geef me maar een waarschuwing/forumban, boeit me niet x_x


    SimplePlanLove<3

    Simple Plan is 10x beter dan Tokio Hotel. Het spijt me zeer maar;
    - Ze bestaan langer
    - Ze hebben meer liedjes
    - Ze blijven niet de hele tijd hangen in 1 land om succes te maken
    - Ze zijn misschien wel commercieel, maar zij blijven tenminse wel nieuwe liedjes maken
    - Deze band bestaat uit volwassen personen.


    Life is hard and then we die

    en simple plan is niet de enigste die TH faket!
    zoals ik ooit al eens topic over had:
    Lunaman heeft het begin van Ready Set Go (clipje) PERFECT HETZELFDE overgenomen, maar gwoon in spiegelbeeld gezet zodat het nii opvalt... <.<

    en Nevada Tan deed Schrei! na,
    ik vin Nevada Tan egt goewd, maar net als in Schrei,
    gebruikte ze in hun clipje van Neustart zaklampen...


    Iedereen maakt gwoon gebruik van het succes van TH vind ik <_<

    Oja, hierop moet ik ook nog even reageren. Om even offtopic te gaan...
    Mens, je loopt achter. Het is al bijna een jaar Panik niet Nevada Tan ><. En Panik zou TH nooit nadoen en waarom? Omdat Panik zelf wel meer talent heeft. Trouwens, ze mogen TH niet eens x'D.
    (excuseer mij als ik hier grof uit de hoek kom maar ik laat Panik door niemand verarschen.)

    Ik vind eigelek de JB's dieve.. eerst is een van hun liedjes het voorstukje netzoals still figuring out van EM
    en dan hun clipje dat bijna hetzelfde is als an deiner seite..
    maar ik hoor hier ook wel een verschil in eigelek.. en ik vind SP ook goe^^

    xx


    Can you meet me half wey?!

    Misschien is het wel andersom? En ik geloof dat het wel heel erg meevalt. Hoe kan je dat zo zeker weten, met maar één nummer?

    Simple Plan had Perfect eerder uitgebracht dan Tokio Hotel Hilf Mir Fliegen. Dus steelt Tokio Hotel hier dan niet van Simple Plan?
    Plus, wat maakt het uit? Mensen houden van de muziek - en niemand schijnt zich er aan te storen.


    We're smashing prices!

    Ik vind eigelek de JB's dieve.. eerst is een van hun liedjes het voorstukje netzoals still figuring out van EM
    en dan hun clipje dat bijna hetzelfde is als an deiner seite..
    maar ik hoor hier ook wel een verschil in eigelek.. en ik vind SP ook goe^^

    xx


    Ff offtopic; Jonas Brothers hebben ook iets van Busted gejat; Year 3000. De versie van Busted is veel leuker, en orgineler. JB zijn eigenlijk dus ook fakers.
    Maarja.. >< Ik vind eigenlijk wel genoeg gezeur. Maxwell heeft gelijk, niemand stoort zich eraan, wat boeit het?


    SimplePlanLove<3

    Waarom blijf ik dit grappig vinden? >< [/idd niet-beledigend bedoeld]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    (...)

    Ff offtopic; Jonas Brothers hebben ook iets van Busted gejat; Year 3000. De versie van Busted is veel leuker, en orgineler. JB zijn eigenlijk dus ook fakers.
    Maarja.. >< Ik vind eigenlijk wel genoeg gezeur. Maxwell heeft gelijk, niemand stoort zich eraan, wat boeit het?


    Duude, die hebben dat niet GEJAT ><
    Die hebben dat gecoverend ofzu --'
    & dat zijn helemaal geen fakers :X


    I want a lover I don't have to love. &#9829;

    Ik vind eigelek de JB's dieve.. eerst is een van hun liedjes het voorstukje netzoals still figuring out van EM
    en dan hun clipje dat bijna hetzelfde is als an deiner seite..
    maar ik hoor hier ook wel een verschil in eigelek.. en ik vind SP ook goe^^

    xx


    Euh, ja? Welk liedje dan, want ik hoor het niet écht ><
    & van An deiner Seite, er zijn écht wel meer artiesten dat zo'n soort clipje maken, en die maken btw hun clipjes niet zelf ofzuu --'


    I want a lover I don't have to love. &#9829;

    Ofwel: Steelt Tokio Hotel? Ik denk dat Simple Plan al iets langer als TH bestaat, of ben ik verkeerd?