• oke
    ik was net op die forum van geesten en daat ze iemand,
    hahahahaha klopgeesten is iets heel anders dan normale geesten klopgeesten maken mensen ZELF. ja mensen... die komen voort uit jezelf. Als jij je altijd maar op zit te fokken over waar je bang voor bent, veel stress hebt, verdriet hebt, dan ga jij dat een plekje geven, maar wordt die plek steeds groter. Op een gegeven moment laat die los en gaat die je lastigvallen, als geest. Een klopgeest doet waar jij het meeste bang voor bent. Hij trekt je uit bed. zorgt dat je als je slaapt rode striemen krijgt, zorgt dat jij hele rare dingen ziet als jij in de spiegel kijkt of in de weerspiegeling van het raam, of zelfs áchter het raam. Maar een klopgeest is niet iets wat er zomaar is gekomen. Dat heeft iemand opgeroepen. Als je ervan afwilt, moet je midde in je kamer gaan staan en als je hem in je buurt voelt, keihard schreeuwen dat hij weg moet gaan. Met heéle vaste stem: "GA WEG, JE BENT HIER NIET GEWENST. IK HEB JE NIET NODIG. IK WIL DAT JE NU VERTREKT." of iets in je eigen woorden. Waar jij je prettig bij voelt.
    Dit heb ik letterlijk gekopieërt x'D

    maar nu ff sirieus: zij krijgt dus sneeën als ze slaapt:O
    en in dat stukje staat,als je hem in je buurt voel rope dan dat hij weg moet gaan.
    maar dat ik juist het probleem! zij voelt dat niet :O bij haar gebeuren die dingen gewoon!
    Weeten jullie geen andere manier ofso :O?
    Reageer Alsjeblieft als je het weet!


    don't Worry...Be gay.

    mss doet ze het zelf in haar slaap?
    Dat ze het smorgens niemeer weet ??

    wikipedia :

    Een klopgeest is het verschijnsel dat geluiden gehoord worden, voorwerpen bewogen worden, storingen in elektrische apparaten optreden, zonder dat daarvoor een duidelijke fysische oorzaak is. De naam is afkomstig van de vroegere gedachte dat een geest verantwoordelijk was voor het verschijnsel.

    De naam beschrijft het voornaamste kenmerk waarmee dit verschijnsel zich manifesteert. Andere uitingen die - naast klopgeluiden - vaak met klopgeesten in verband worden gebracht, zijn voetstappen, onverklaarbare geluiden, stemmen, het gooien met voorwerpen vanuit het niets, het verdwijnen van sleutels en andere gebruiksvoorwerpen die vervolgens op de gekste plaatsen kunnen worden teruggevonden, meubilair dat uit zichzelf beweegt, enz. In Duitssprekende en Engelstalige landen is dit verschijnsel ook wel bekend als poltergeist, wat Duits is voor "luidruchtige geest".

    Klopgeesten worden samen met andere paranormale verschijnselen bestudeerd in de parapsychologie. Volgens de meeste parapsychologen zijn klopgeesten het gevolg van niet onder controle gebrachte telekinese.

    Sceptici stellen dat klopgeesten toe te schrijven zijn aan fysieke oorzaken (die bij oppervlakkige beschouwing over het hoofd worden gezien) of aan aandachttrekkerij en bedrog. Er zijn door nader onderzoek inderdaad veel klopgeestverhalen ontkracht, maar er zijn er ook die niet te verklaren waren. Er is een mogelijk oorzakelijk verband tussen opgroeiende tieners en klopgeesten. Conflicten op het gebied van ontluikende seksualiteit en dergelijke zouden soms ongewild paranormale manifestaties tevoorschijn kunnen roepen.

    Het is de algemeenheid van dit fenomeen en de lange geschiedenis ervan die de interesse blijft wekken: reeds in het Oude Egypte werd melding gemaakt van stenen die uit het niets verschenen en bedden die uit zichzelf bewogen.



    mr ff nog wa..
    kan nix vinde over da se je wat aan doen enz.


    We can only learn to love by loving.

    mss doet ze het zelf in haar slaap?
    Dat ze het smorgens niemeer weet ??



    zooo lekker aardig zijn we hier

    ik ben dat meisje ¬¬ en weet heus wel zelf

    en dan even later zijn ze verdwenen en zie je niks meer,,
    um. yeah sure ¬¬


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    wikipedia :

    Een klopgeest is het verschijnsel dat geluiden gehoord worden, voorwerpen bewogen worden, storingen in elektrische apparaten optreden, zonder dat daarvoor een duidelijke fysische oorzaak is. De naam is afkomstig van de vroegere gedachte dat een geest verantwoordelijk was voor het verschijnsel.

    De naam beschrijft het voornaamste kenmerk waarmee dit verschijnsel zich manifesteert. Andere uitingen die - naast klopgeluiden - vaak met klopgeesten in verband worden gebracht, zijn voetstappen, onverklaarbare geluiden, stemmen, het gooien met voorwerpen vanuit het niets, het verdwijnen van sleutels en andere gebruiksvoorwerpen die vervolgens op de gekste plaatsen kunnen worden teruggevonden, meubilair dat uit zichzelf beweegt, enz. In Duitssprekende en Engelstalige landen is dit verschijnsel ook wel bekend als poltergeist, wat Duits is voor "luidruchtige geest".

    Klopgeesten worden samen met andere paranormale verschijnselen bestudeerd in de parapsychologie. Volgens de meeste parapsychologen zijn klopgeesten het gevolg van niet onder controle gebrachte telekinese.

    Sceptici stellen dat klopgeesten toe te schrijven zijn aan fysieke oorzaken (die bij oppervlakkige beschouwing over het hoofd worden gezien) of aan aandachttrekkerij en bedrog. Er zijn door nader onderzoek inderdaad veel klopgeestverhalen ontkracht, maar er zijn er ook die niet te verklaren waren. Er is een mogelijk oorzakelijk verband tussen opgroeiende tieners en klopgeesten. Conflicten op het gebied van ontluikende seksualiteit en dergelijke zouden soms ongewild paranormale manifestaties tevoorschijn kunnen roepen.

    Het is de algemeenheid van dit fenomeen en de lange geschiedenis ervan die de interesse blijft wekken: reeds in het Oude Egypte werd melding gemaakt van stenen die uit het niets verschenen en bedden die uit zichzelf bewogen.



    mr ff nog wa..
    kan nix vinde over da se je wat aan doen enz.


    dan is het dat niet denk,,
    maar ja wat het dan is weet ik niet...


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    (...)

    dan is het dat niet denk,,
    maar ja wat het dan is weet ik niet...

    als het dat dan niej is ? is het dan niej een boze geest ofzz,,,


    Nvt

    jaa, als dat het niet is.
    want ik zou ook een klopgeest hebbe. maar ik ben niet echt bang van iets in me kamer. of mss is het omdat me posters weg zijn. want nu heb ik er meer last van dan vroeger Ö

    he ik krijg ook allemaal sneeen in mijn lijf als ik slaap..maar volgens mij is het geen klopgeest hoor ofja denk ik..
    maar ik denk als je tegen een geest of klopgeest gaat scheeuwen het alleen maar erger word..

    xX ilse

    Ga mss een gewoon hulp vragen van iemand die er echt iets van weet. Laat je kamer onderzoeken en laat de geest verwijderen. Zo gaat het gewoon het makkelijkste! En, heb je dan als een gepraat met je ouders?


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Nou, mss weten wel een aantal mensen dat katten en honden enorm goed aanvoelen als er geesten zijn hé?
    Neem je kat of hond mee naar je kamer, je weet meteen of er daar een geest zit.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Volgensmij is het geen klopgeest maar een entiteit... google het is ...


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ze moet zeggen ga weg, ga weg, je hoort hier niet en als het dan niet lukt dan moet ze in elke hoek van haar kamer een tijgeroog(steen) neerleggen en wierrook aan steken in haar kamer doen.

    Dat hielp bij mij wel.

    En als het dan niet lukt dan moet je dat even pben dan vraag ik wel aan me tante wat ze nog verder kan doen

    [ bericht aangepast op 26 maart 2010 - 20:25 ]

    Misschien doet ze het wel zelf [:
    Dat klinkt misschien wel raar, en ze zal zelf ook wel zeggen dat ze het niet doet, maar er zijn bepaalde mentale stoornissen waardoor je zulke dingen kan doen [:
    Ik weet niet of het nu nog zo is, maar ja, ik probeer ook alleen maar te helpen [:


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik geloof niet in (klop)geesten, dus helpen kan ik niet.


    Happiness hit her like a train on a track

    Keihard Jezus roepen.


    I've got your back like a bra strap.

    M'n tante was hier net, en ze leesde dit ff mee, want zij heeft er ook heel erg last van gehad.
    Zoals vele hier zeggen, zijn katten en honden er gevoelig voor, maar soms negeren ze het gevoel, dus moest je een hond of kat hebben, neem hem mee, maar als er niets verandert aan zijn of haar gedrag, moet je er niet op vertrouwen dat er niets is.
    Toen ik het eerst leesde dacht ik aan een erge vorm van slaapwandelen, dat had een vriendin van me, die ging in de nacht spiegels kapot slaan en zich daarna op haar gezicht slaan, waardoor ze opstond met bebloede handen en blauwe ogen, en ze wist er niets meer van.
    Maar nu lees ik net dat de sneden meteen weer weggaan? Nou in iedergeval,
    ze zegt dat ze het zelf niet doet, en dan moeten we haar verder helpen. Want ik kan begrijpen dat zo'n 'klopgeest' niet zo prettig is.
    Ik heb er geen ervaring mee.
    Mijn tante heeft er zo'n vrouw bij gehaald, maar ze kan zich niet meer herinneren hoe ze heette, dus iets in de aard van een medium.
    Bij haar is de geest weggegaan, maar ze heeft nog altijd 's morgens een raar gevoel.
    Ik zou gewoon élk ding dat iemand als raad geeft, uitproberen.
    Want er is niet echt iets dat helpt, want zo'n vrouw inhuren is redelijk duur.
    Je hebt niets te verliezen, probeer het gwn.

    Ik hoop dat je hier wat aan hebt, ik heb m'n best gedaan (: