• oke
    ik was net op die forum van geesten en daat ze iemand,
    hahahahaha klopgeesten is iets heel anders dan normale geesten klopgeesten maken mensen ZELF. ja mensen... die komen voort uit jezelf. Als jij je altijd maar op zit te fokken over waar je bang voor bent, veel stress hebt, verdriet hebt, dan ga jij dat een plekje geven, maar wordt die plek steeds groter. Op een gegeven moment laat die los en gaat die je lastigvallen, als geest. Een klopgeest doet waar jij het meeste bang voor bent. Hij trekt je uit bed. zorgt dat je als je slaapt rode striemen krijgt, zorgt dat jij hele rare dingen ziet als jij in de spiegel kijkt of in de weerspiegeling van het raam, of zelfs áchter het raam. Maar een klopgeest is niet iets wat er zomaar is gekomen. Dat heeft iemand opgeroepen. Als je ervan afwilt, moet je midde in je kamer gaan staan en als je hem in je buurt voelt, keihard schreeuwen dat hij weg moet gaan. Met heéle vaste stem: "GA WEG, JE BENT HIER NIET GEWENST. IK HEB JE NIET NODIG. IK WIL DAT JE NU VERTREKT." of iets in je eigen woorden. Waar jij je prettig bij voelt.
    Dit heb ik letterlijk gekopieërt x'D

    maar nu ff sirieus: zij krijgt dus sneeën als ze slaapt:O
    en in dat stukje staat,als je hem in je buurt voel rope dan dat hij weg moet gaan.
    maar dat ik juist het probleem! zij voelt dat niet :O bij haar gebeuren die dingen gewoon!
    Weeten jullie geen andere manier ofso :O?
    Reageer Alsjeblieft als je het weet!


    don't Worry...Be gay.

    RashNintendo schreef:
    (...)

    zooo lekker aardig zijn we hier

    ik ben dat meisje ¬¬ en weet heus wel zelf

    en dan even later zijn ze verdwenen en zie je niks meer,,
    um. yeah sure ¬¬


    oke? das echt raar ze verdwenen gewoon
    ik zie geen geesten maar volgens mij voel ik ze (denk ik)want ik voel in de gang ja aleen daar voel ik een aanwezigheid maar ik negeer het gewoon
    :$


    You can't not look cool with a crossbow.

    je moet zeggen dat die weg moet gaan en dat jij niks met hem kan, als die in de buurt is of niet. Vaak willen dat soort geesten aandacht of hulp, maar zij kan daar dus niks mee. Anders moet je er gewoon een profesioneel iemand bij halen maar dan moet je wel opletten dat je niet opgelicht word
    maar waarschijnlijk is het al voldoende als ze gewoon voor ze gaat slapen zegt dat hij weg moet gaan en dat zij hem niet kan helpen. Die striemen zijn waarschijnlijk iets waarmee de geest iets duidelijk wil maken, maar daar kan ze dus niks mee, gewoon zeggen dat die weg moet gaan ;)

    had ik ook. ik had net alsof iemand me gekrast had. ik had het op mijn bovenbenen. mijn buik en in mijn nek. ik snapte er niets van!
    gelukkig is dat nu over ;)