• Ik neem maar alvast afscheid van jullie, want mijn ouders zijn naar tafeltjesavond gegaan op school en dus gaan ze dan met mijn leraren praten. -5leraren- waaronder die van wiskunde, natuurkunde, duits, scheikunde en dan nog met mijn mentor. En aangezien ik voor al die vakken op duits na, onvoldoende sta ga ik dus wss een heeeeel lange tijd niet meer op de pc mogen. En ik weet nu al dat de leraren me helemaal af gaan zeiken.
    Mijn leraren haten mij :Y)
    Dus, ik ga jullie missen D:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Awh dat is kut ö Ik hoop voor je dat het meevalt (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Arme jij :(!


    Life is hard and then we die

    :/
    Da's echt balen,
    en die stomme learen ook ..
    WIJ GAAN JOU OOK MISSEN (:


    wth.

    Ik volg je volgende week, beloofd.
    (flower)

    [ bericht aangepast op 13 april 2010 - 19:42 ]


    we were always meant to say goodbye.

    Ik lach nog steeds om tafeltjesavond;x
    Woesh heb je ander nummer? ;x I will help you, ik zal je levend houden :Y)


    when words fail, music speaks.

    Awh ik ga jou ook missen Rose! Sterkte! (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NEEE.
    Je gaat niet afscheid nemen!
    GRRR.
    Je blijft gewoon.
    Punt uit!
    .


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    School doet soms veel te moeilijk met punten en al. Het zal vast wel mee vallen -hoop ik- (:


    your eyes are like stars in the night.

    Coke schreef:
    Ik lach nog steeds om tafeltjesavond;x
    Woesh heb je ander nummer? ;x I will help you, ik zal je levend houden :Y)

    Ja eh, ik weet alleen niet welk nummer en mn mobiel ligt te ver :Y) Ik sms je vanavond (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Ja eh, ik weet alleen niet welk nummer en mn mobiel ligt te ver :Y) Ik sms je vanavond (:
    O oke is goed haha met je smsjes van je pa :9~


    when words fail, music speaks.

    PUKKELxDING schreef:
    Arme jij :(!

    Tafeltjesavond ghehe hier heet dat oudercontact ;D
    Anyway ik had voor 1 vak 32% en m'n ma heeft een afspraak gemaakt met de directrice ik ga gewoon dood omdat ik me geneer, dramaqueen dat ze is --'
    Zij maakt lekker een afspraak en ik durf later die leerkracht nooit meer aankijken, owja heb ik ze dan nog 9u in de week --'

    Ah Rose, ik ga je missen D: Q isn't the same without you.
    Help, I'm going to cry D':

    Heel veel sterkte, en dat je maar snel weer op Q mag komen! (flower)

    Skins schreef:
    Tafeltjesavond ghehe hier heet dat oudercontact ;D
    Anyway ik had voor 1 vak 32% en m'n ma heeft een afspraak gemaakt met de directrice ik ga gewoon dood omdat ik me geneer, dramaqueen dat ze is --'
    Zij maakt lekker een afspraak en ik durf later die leerkracht nooit meer aankijken, owja heb ik ze dan nog 9u in de week --'

    Dat doet mn ma ook altijd. Maar dan gaat ze uitgebreid vertellenover hoe lui ik ben, en dat ik niks doe dat spelletjes spelen, tv kijken, skateboarden en slapen. ;_; en later zeggen die leraren dan altijd 'ja, rose heeft d'r huiswerk weer niet af want die lag te slapen op d'r skateboard. Logisch, die maakt d'r hw ook nooit zeg'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3