• Ik neem maar alvast afscheid van jullie, want mijn ouders zijn naar tafeltjesavond gegaan op school en dus gaan ze dan met mijn leraren praten. -5leraren- waaronder die van wiskunde, natuurkunde, duits, scheikunde en dan nog met mijn mentor. En aangezien ik voor al die vakken op duits na, onvoldoende sta ga ik dus wss een heeeeel lange tijd niet meer op de pc mogen. En ik weet nu al dat de leraren me helemaal af gaan zeiken.
    Mijn leraren haten mij :Y)
    Dus, ik ga jullie missen D:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hier heet het ouderavond :9~.


    when words fail, music speaks.

    ahw arme jij!


    Never forget the things that make you smile

    Ik mis je nu al (flower)

    Eloquently schreef:
    Ah Rose, ik ga je missen D: Q isn't the same without you.
    Help, I'm going to cry D':

    -hug- I will be back as soon as possible. En ik ga proberen dan zo vaak mogelijk op quizlet te komen via mn mobiel -al is dat ding zoooooo freakin' sloom.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dat heb ik ook
    Ik stond 4 onvoldoendes op mijn rapport en mocht niet meer achter de computer. Ik heb 4maanden zonder gemoeten.
    Maar ik heb 3 voldoende gehaald gemiddelt. En had met mijn moeder afgesproken dat als ik een 6 of hoger haal voor natuurkunde voor de volgende toets mag ik er weer achter. en ik had een 6,2 gehaalt. Maarjha, ik laat het toch vallen volgend jaar.
    En net al een toets gehad en die heb ik zwaar verkut --"
    En binnekort ouderavond met mentor en hij wilt dat de leerling zelf ook bij komt. Weer zo'n preek hoe we het thuis doen enzo T.T


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Marihuana schreef:
    (...)
    Dat doet mn ma ook altijd. Maar dan gaat ze uitgebreid vertellenover hoe lui ik ben, en dat ik niks doe dat spelletjes spelen, tv kijken, skateboarden en slapen. ;_; en later zeggen die leraren dan altijd 'ja, rose heeft d'r huiswerk weer niet af want die lag te slapen op d'r skateboard. Logisch, die maakt d'r hw ook nooit zeg'


    Nou bij mij is het eerder dat wat ik ook doe, ik kan nooit iets fout doen --'
    Klinkt gezellig maar dat is het dus niet, absoluut niet --' Waardoor ze dus een afspraak maakt om te zeggen hoe fout die leerkracht wel niet is om me die punten te geven >.<

    Marihuana schreef:
    (...)
    -hug- I will be back as soon as possible. En ik ga proberen dan zo vaak mogelijk op quizlet te komen via mn mobiel -al is dat ding zoooooo freakin' sloom.

    Dat kost toch veel geld? ;o bij mij toch ;3

    Eloquently schreef:
    (...)
    Dat kost toch veel geld? ;o bij mij toch ;3

    Ik heb een abo :3 dus ik kan er onbeperkt op, alleen soms is dat ding echt vreselijk sloom D:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    sterkte. (flower)
    ik weet hoe het voelt. ik heb het ook altijd. ): ik zal aan je denken ! (flower)


    Life is a beautiful struggle

    NOOOO, ROSE!
    Staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay:9~
    Alsjblieft?
    Of zal ik anders naar je paps en mams lopen en zeggen dat ze normaal moeten doen?
    Oh, en dan ga ik ook meteen naar de leraren.
    En ik heb een 6,9 voor scheikunde en dat was het hoogste van de klas HA. -nerd-
    Maar ROSE, STAAAAAY!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    L0VEDRUNK schreef:
    NOOOO, ROSE!
    Staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay:9~
    Alsjblieft?
    Of zal ik anders naar je paps en mams lopen en zeggen dat ze normaal moeten doen?
    Oh, en dan ga ik ook meteen naar de leraren.
    En ik heb een 6,9 voor scheikunde en dat was het hoogste van de klas HA. -nerd-
    Maar ROSE, STAAAAAY!

    Ik wil wel maar mn ma gaat me echt 24/7 in de gaten houden fzo. ;_; dus dan kan ik hooguit s'avonds en op school via mn mobiel op internet D:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Ik wil wel maar mn ma gaat me echt 24/7 in de gaten houden fzo. ;_; dus dan kan ik hooguit s'avonds en op school via mn mobiel op internet D:

    -cries-
    ik ga je doodsmsen junge.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    L0VEDRUNK schreef:
    (...)
    -cries-
    ik ga je doodsmsen junge.

    Haha :3
    Dan sms ik jou ook terug met een ander nummer want ik mag niet meer terug sms'en via mn eigen abo. -ikzater100eurooverheenvorigemaanxd- (:

    [ bericht aangepast op 13 april 2010 - 20:13 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Oke, ik ga guys want mn ouders komen zo terug :Y)
    DOEI.(huil)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    (...)
    Ik heb een abo :3 dus ik kan er onbeperkt op, alleen soms is dat ding echt vreselijk sloom D:
    Ik heb ook een abo maar ik moet er geld voor betalen?