• De stelling van vandaag luidt:
    Dik is geen synoniem voor lelijk

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeens. Er zijn heel vveel dikke mensen die hartstikke mooi zijn. Die ik ken.


    Simple, but effective.

    Floodlight schreef:
    Eens.
    Innerlijk en al die cliché zever. (A)


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Eens, als je eens in modebladen kijkt bij de plus-size modellen zijn ze supermooi.


    it's so empty living behind these castle walls

    Helemaal mee eens.


    hoi, jij bent leuk.

    In deze maatscchappij misschien wel.
    Dik is een beledigend woord voor iemand die gewoon wat zwaarder is.
    Dus wil ik even de stelling herformuleren:
    Iemand die zwaarder is, is niet persé lelijk.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    eens heel erg zelfs


    Het komt wel goed schatje <3

    Fantasque schreef:
    He-le-maal mee eens : D


    I hope you die :3

    eens , ik heb veel 'dikkere' mensen die echt wel aantrekkelijk zijn. Het gaat meer om je uitstraling doordat je je goed in je ve lvoelt en je gezond voelt .

    tenzij als het voor die persoon in kwestie zelf levenbedreigend word vind ik het ook nie meer zo aantrekkelijk

    [ bericht aangepast op 17 april 2010 - 10:39 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Mercury schreef:
    Klopt, maar ik vind over het algemeen dikke mensen niet zo aantrekkelijk. Maar dat is persoonlijk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    True. Ik ken mensen die "dik" zijn, en die zijn echt wel mooi. En, als je lelijk bent, kan je even goed zo smal zijn als weet ik veel wie


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    klopt, maar dan ligt het er ook wel aan wat voor kleren ze dragen, als dikke mensen, om het zo maar even te zeggen, van die veel te strakke kleding gaan dragen vind ik het wel lelijk. xd

    Eens


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    eens. Je kan nog steeds gewoon mooi zijn hoor. Dat heeft niks te maken met je dikte.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Mee eens, je hebt dikke mensen die ook mooi zijn. Maar als je echt over de 100 kilo weegt, ja dan weet ik niet of ik het nog wel echt mooi vind...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eens.
    Mensen zijn lelijk als ze geen juiste symmetrie hebben, wat niets met de 'dikheid' te maken heeft.


    If we had not a soul, music would have created it.