• De stelling van vandaag luidt:
    Dik is geen synoniem voor lelijk

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens.,
    Leve de Signature van Annick!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Eloquently schreef:
    (...)
    Dat klopt (: Een of andere Afrikaanse cultuur was dat ~ daar heb ik over geleerd.
    Wist je zelfs dat in de 18e eeuw (dacht ik) het schoonheidsideaal volslanke mensen waren? (: Niemand wou magere mensen schilderen of zo, alleen volslanke (:
    Inderdaad, daar heb ik weer over geleerd. Het schoonheidsideaal was toen volledig tegenovergesteld aan dat wat het nu is. Het is toch ook raar, waarom zou heel dun mooi zijn? Ik persoonlijk vind dat eigenlijk helemaal niet mooi.

    [ bericht aangepast op 17 april 2010 - 16:08 ]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Inderdaad, daar heb ik weer over geleerd. Het schoonheidsideaal was toen volledig tegenovergesteld aan dat wat het nu is. Het is toch ook raar, waarom zou heel dun mooi zijn? Ik persoonlijk vind dat eigenlijk helemaal niet mooi.

    Heel dun is inderdaad niet mooi (: Al is heel dik ook wel niet mooi. Maar met heel dik bedoel ik echt zo dat dat je de zetel nog amper uit kunt of zo. Ik zie liever mensen die wat meer rondingen hebben dan mensen die dat helemaal niet hebben (:

    Eloquently schreef:
    (...)
    Heel dun is inderdaad niet mooi (: Al is heel dik ook wel niet mooi. Maar met heel dik bedoel ik echt zo dat dat je de zetel nog amper uit kunt of zo. Ik zie liever mensen die wat meer rondingen hebben dan mensen die dat helemaal niet hebben (:
    Dat bedoel ik ook in mijn definitie van dik. Je hebt mensen die echt te dik zijn. Zo dik, dat ze niet eens meer normale kleren aankunnen. Maar je hebt ook mensen die dik zijn & met een goed zelfvertrouwen, leuk gekleed etc. Ik bereken mijzelf tot die laatste groep, aangezien ik normale kleren aan kan & ik een goed zelfvertrouwen heb, al ben ik twintig kilo te zwaar =']


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat bedoel ik ook in mijn definitie van dik. Je hebt mensen die echt te dik zijn. Zo dik, dat ze niet eens meer normale kleren aankunnen. Maar je hebt ook mensen die dik zijn & met een goed zelfvertrouwen, leuk gekleed etc. Ik bereken mijzelf tot die laatste groep, aangezien ik normale kleren aan kan & ik een goed zelfvertrouwen heb, al ben ik twintig kilo te zwaar =']

    Hmm, dat heb ik ook :') Dus ik ben het eigenlijk in alle opzichten hier met je eens en zo :3 Vroeger schaamde ik mij omdat ik dikker was, maar nu heb ik zoiets van: Whatever, klim de boom in of zo.

    Eloquently schreef:
    (...)
    Hmm, dat heb ik ook :') Dus ik ben het eigenlijk in alle opzichten hier met je eens en zo :3 Vroeger schaamde ik mij omdat ik dikker was, maar nu heb ik zoiets van: Whatever, klim de boom in of zo.
    Jup, dat had en heb ik ook ^^


    Life is hard and then we die

    Echt té dik vind ik gewoon ronduit lelijk, maar als mensen gewoon rondingen hebben, vind ik dat mooier dan die graatmagere vrouwen ;x


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Elphaba schreef:
    Dûh. Eens :Y)


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Eens
    ik ken veel dikke mensen en die zijn egt niet lelijk hoor :Y)

    Ik ben zelf ook wat 'voller' en ik ben blij zo.
    Mijn heupen zijn eh.
    Ja.
    Als ik graatmager zou zijn, zou ik nog steeds een dikke kont hebben, hoor ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Eens.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Natuurlijk niet > <
    Iets ( of iemand ) kan dik en mooi zijn...
    Maar ook dun en lelijk...
    Je hoeft niet per se lelijk te zijn als je dik bent hoowr .. (A)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Eens.
    Ookal lijkt iedereen in mijn omgeving dat wel niet te vinden. ;D


    blame the bully.

    Dat ligt eraan. Ik kom weleens extreem dikke mensen tegen die zichzelf in een mini rokje hijsen, en zo'n strakke legging met een kort shirtje erboven waar al die vetrollen eronderuit komen. Dat moet je gewoon níét doen als je wat meer weegt. Trouwens ook niet als je heel dun bent want dan zie je al die botten en dat is net zo lelijk, maar goed.
    Als we er vanuit gaan dat mensen die wat steviger zijn ook wat normalere kleren dragen, dan kunnen zij zeker wel heel erg mooi zijn. :3

    - Lang, onzinnig verhaal ofzoiets. -


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    eens


    proud ravenclaw <3