• Welk instrument bespeel jij? Of wil je bespelen? Hoe goed kun je het? Heb je les gehad? Vertel me er eens iets over. Ik speel zelf gitaar en bas. Mijn tweelingbroer is goed met piano. Ik kan wel aardig gitaar spelen omdat ik het al van kinds af aan doe. Bas doe ik pas net, maar het gaat me al aardig af. Er staat trouwens een foto in mijn fotoboek met mijn bas en gitaar hehe, mijn bas ga ik binnekort zelf beschilderen. Maar ja, ik blijf bij de vraag: welk instrument speel jij? En ik vind het ook leuk een foto te zien van het instrument, of je erop horen spelen - MSN ofzo, YouTube filmpje misschien. Ja, ik heb behoorlijk intresse voor muziek and artiesten. Dat was het weer~


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Darth schreef:
    (...)

    Ik electrisch en bas. Mijn acoustische gitaren zijn allemaal vals. xD


    mijn gitaar is bejaard O_o


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Renaissence schreef:
    Piano, maar ik wil viool of dwarsfluit kunnen. :Y)


    Cool. Viool is echt heel mooi. Demon Days van Gorillaz heeft zo'n mooi intro met viool. <3


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    ik zing


    DUDE! Get a life!!!

    Softspoken schreef:
    (...)

    mijn gitaar is bejaard O_o


    OMG HIGH FIVE.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    APPLExPIE schreef:
    ik zing


    Mijn broer ook. Is leuk wanneer de een gitaar speelt en de ander zingt. c:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Darth schreef:
    (...)

    Mijn broer ook. Is leuk wanneer de een gitaar speelt en de ander zingt. c:

    Start a band :Y)

    L0VEDRUNK schreef:
    (...)
    Ik weet niet wat goed is, zeg maar haha. Ik doe het nu 4 jaar, maar heb nog nooit opgetreden of zo. Ik speel vooral Anouk, Coldplay, etc.


    Ik ben benieuwd. Heb je een mic ofzo? Ikke wil horen. (A)


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Eloquently schreef:
    (...)
    Start a band :Y)


    Ik zit al in een band eigenlijk. c:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Darth schreef:
    (...)

    Ik zit al in een band eigenlijk. c:

    >.< Alle mensen zitten tegenwoordig in een band en ik vind geen slachtoffers om met mij één op te starten. Lol, ik droom te veel ,___,

    Eloquently schreef:
    (...)
    Uhu, ik speel nog niet lang. Enkele maanden, maar toch denk ik niet dat ik nog zonder mijn gitaar kan. Al moet ik nu van mijn leraar van die domme dingen spelen (a) ik zou liever al liedjes spelen. En volgens velen klinkt dit absurd als je zegt dat het een stuk uit je leven is :3


    Die mensen zijn zelf gewoon gek, gitaar is namelijk ZO mooi en leuk. <3

    Maarja, je leert vanzelf wel meer. Je moet geduld hebben. Alhoewel ik geen les heb gehad voor mijn bas en al een liedje ken - nog geen les trouwens, heb 'm net nieuw.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Eloquently schreef:
    (...)
    >.< Alle mensen zitten tegenwoordig in een band en ik vind geen slachtoffers om met mij één op te starten. Lol, ik droom te veel ,___,


    Dawww je vindt wel een paar slachtoffers, ooit. c|


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Darth schreef:
    (...)

    Die mensen zijn zelf gewoon gek, gitaar is namelijk ZO mooi en leuk. <3

    Maarja, je leert vanzelf wel meer. Je moet geduld hebben. Alhoewel ik geen les heb gehad voor mijn bas en al een liedje ken - nog geen les trouwens, heb 'm net nieuw.

    Mijn gitaar ze is, ah gewoon the best <3

    Ik denk dat ik volgend jaar sowieso geen les meer ga volgen ~ want ik moet daarbij nog eens 3 jaar iets doen wat ik echt haat en dat wil ik niet. Hmm, ik ken het intro van Wake Me Up When September Ends al :3 ongeveer toch :') maar ik ken nog zo weinig akkoorden dat ik het moeilijk vind om liedjes te kunnen spelen (:

    Darth schreef:
    (...)

    Haha, geweldig. x'D
    Nou het is wel moeilijk, maar toch jammer dat het niet mag. Ik houd zelf meer van electrisch. mijn acoustische gitaren klinken ook allemaal niet meer. x'D


    Inderdaad, zeer jammer, want ik vind het echt mooi klinken en zou het zo graag zelf willen, maar ach.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Akkoestische gitaar en soms ook op de elektrische gitaar van mijn zus. We hebben één jaar les gehad en daarna hebben we gewoon op onszelf gespeeld. Eigenlijk is het ondertussen al wel een tijdje geleden dat ik mijn gitaar nog vast heb genomen.
    Maar ik zou ook heel graag leren drummen, maar dat mag ik niet.
    Ooit ben ik eens begonnen met piano, maar dat heb ik niet lang volgehouden. En op school moesten we blokfluit leren spelen, maar ik haat dat instrument.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ohja, ik heb 2 jaar gitaar gespeeld.


    Only losers can act the way you do