• Welk instrument bespeel jij? Of wil je bespelen? Hoe goed kun je het? Heb je les gehad? Vertel me er eens iets over. Ik speel zelf gitaar en bas. Mijn tweelingbroer is goed met piano. Ik kan wel aardig gitaar spelen omdat ik het al van kinds af aan doe. Bas doe ik pas net, maar het gaat me al aardig af. Er staat trouwens een foto in mijn fotoboek met mijn bas en gitaar hehe, mijn bas ga ik binnekort zelf beschilderen. Maar ja, ik blijf bij de vraag: welk instrument speel jij? En ik vind het ook leuk een foto te zien van het instrument, of je erop horen spelen - MSN ofzo, YouTube filmpje misschien. Ja, ik heb behoorlijk intresse voor muziek and artiesten. Dat was het weer~


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    ik speel acoustisch en elektrisch gitaar en zit nu ong 2,5 jaar op les en binnenkort begin ik met keyboard (ik krijg les van mn gitaar leraar (A))


    She said: I gotta find out for myself

    Ik heb gitaar geprobeerd te spelen, maar het lukte me niet en ik had het geduld toen niet meer. En toen ging ik maar een beetje op de piano rammen en dat kan ik ook wel ongeveer. Nooit les gehad en mijn ouders werden op den duur gek van de 'für elise' (a)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik bespeel niks =)
    En ik ga ook niks leren bespelen want das moeilijk xD


    Stop wishing, Start doing..

    Ik speel de piano. En daar houdt het bij op. (nerd)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Gitaar eigelijk is die van mijn moeder maar ze speelt er nooit op


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Als 1 microfoon ook 1 instument is dan bespeel ik er ook een. tenminste zingen is iets wat ik de heledag doe . duzzz beslis zelf maar haha


    When words fail music speaks

    Ik ben bezig aan mijn zevende jaar pianoles..
    Anders heb ik een jaar Cello gedaan.. en dat is het..
    Oh en nu doe ik zang maar dat telt niet als een instrument, denk ik xD


    Lalala Music... Lalala x')

    ik wil graag gitaar gaan spelen:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil gitaar kunnen bespelen, maar ik kan dat niet eens vasthouden, en die akkoordne met mijn vingers. Ik kan wel een aardig dingetje piano naspelen. :3

    Een vriend van mij kan echt heel goed spelen op piano o.O En een andere vriendin van mij, speelt goed gitaar. -JALOERS OP DIE MENSEN-


    SLOAN.

    Dwarsfluit.. And I like it very very much.. Kan ook beetje piano spelen.. (A) Owja, klik ff op die link. Is zoooo mooi.. (mijn mening) (is voor piano trouwens, of voor fluit)




    http://www.youtube.com/watch?v=rhN7SG-H-3k


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."

    Piano, nog steeds.
    Ik heb ook een paar keer gitaar les gehad, mijn mijn handen wouden nooit meewerken. En nu wil ik nog een instrument spelen, maar ik weet niet welke... Enig idee?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.