• Welk instrument bespeel jij? Of wil je bespelen? Hoe goed kun je het? Heb je les gehad? Vertel me er eens iets over. Ik speel zelf gitaar en bas. Mijn tweelingbroer is goed met piano. Ik kan wel aardig gitaar spelen omdat ik het al van kinds af aan doe. Bas doe ik pas net, maar het gaat me al aardig af. Er staat trouwens een foto in mijn fotoboek met mijn bas en gitaar hehe, mijn bas ga ik binnekort zelf beschilderen. Maar ja, ik blijf bij de vraag: welk instrument speel jij? En ik vind het ook leuk een foto te zien van het instrument, of je erop horen spelen - MSN ofzo, YouTube filmpje misschien. Ja, ik heb behoorlijk intresse voor muziek and artiesten. Dat was het weer~


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Bespeelde de dwarsfluit (A)
    en volgens iedereen deed ik het super mooi enzo ;x -niet opschepperig bedoelt ;3-
    en ik had prive les zeg maar, bij de leraar thuis.

    [ bericht aangepast op 17 april 2010 - 17:29 ]

    piano,gitaar,blokfluit maar ik zing toch het liefste vanal


    Change, the only good thing in this world.

    Elektrisch en akoestische gitaar.

    Ik zit in het eerste jaar akoestische gitaarles, en ik vind dat de lessen redelijk goed vlotten (:


    Just a simple "I love you" (:

    Ik speel een beetje bas omdat mijn vader bas speelt, maar ik wil eigelijk liever kunnen drummen XD. Maar ik gebruik de bas-box voor mijn muziek, die gaat lekker hard(hoera)


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    piano, heb 2 jaar saxofoon gehad & een jaar hobo. :"D en ik wil ook drummen eigenlijk :'D

    [ bericht aangepast op 17 april 2010 - 22:47 ]


    live the life you love

    Ik wil graag kunnen drummen of/en piano spelen. Piano kun je goed in je eentje leren, op een keyboard. Drummen dus niet :C
    Wehe, ik wil drummen...


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb een gitaar waar ik redelijk goed op kan spelen en een vriendin van me heeft een keyboard waar ik ook wel wat op kan :'D


    Let's do this poo

    Ik speel ongeveer twee jaar piano. Ik ben bezig met mijn studie ervoor om over twee jaar uiterlijk naar het conservatorium te gaan. Ik heb er geen filmpjes van op Youtube of anders. Ik heb inderdaad les gehad. Ongeveer twee jaar les van een ongediplomeerde lerares, nu zit ik bij een gediplomeerde leraar die zowel in Tilburg en in Amsterdam is afgestudeerd bij het conservatorium.
    Ik kan het dus redelijk goed, vind ik. -klinkt ego D:-

    [ bericht aangepast op 18 april 2010 - 0:34 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Ik speel piano, keyboard [bijnahetzelfde], accordeon, en gitaar. Ik speel piano al bijna 10 jaar, keyboard.. nou ja, ik kocht vorig jaar mijn eerste, accordeon bijna 8 jaar, en gitaar nog maar niet :] En tja.. ik denk dat ik wel goed ben 8D en ik kreeg wel piano&accordeon les.
    Ohja, en ik wil graag viool&djembe spelen.


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik heb al 11 jaar muziek les op een muziek vereniging op verschillende fluiten (shamee!!:$) En speel nu ong. 4 jaar redelijk goed acoustic en electrische gitaar, (zowel staal als nylon snaren;))


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Ik speel gitaar en piano. :]


    I hope you die :3

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 8:39 ]

    Keyboard, Piano en een beetje drums =3


    ars moriendi

    Als je op al die vragen een antwoord wil hebben maak je klaar :'D

    Ik speel Spaanse gitaar, Elektrische en Bas. (en stiekem kan ik ook best drummen maar ik mag gewoon geen drum hebben --'.)
    Gitaar gaat best goed joh :Y) bas ben ik misschien 2 weken spelen maar (met de tab erbij) kan ik het al vet goed.
    Gitaar kan ik eigenlijk al van mijn 3 jaar ofz. Door de Offspring. Hun waren op tv ooit. En ik had een speelgoed gitaarje en begon daarop mee te rammen. Nu anno 2010 kan ik hem bijna spelen maar ik speel liever ruiger.
    Filmpjes komen ooit als ik er beter in ben. (Enkele nummers gaan nog niet zo vlot en vooral niet VOOR laptop, maar ik zal plechtig beloven.)

    Ik ga een geluidstape maken waar ik 3 Days Grace speel. De rythm en dan zal ik de lead (in chorus) er later aan mixen en maak dan een filmpie ofz :'D

    Maar Foto's heb ik wel.
    Ik+Basgitaar
    Mijn 2 elekrtische :Y)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me