• Echt hoor.
    Wij hebben zo'n tweepersoons bank en nog vier andere eenpersoons banken, ofzo. En als ik dan op die grote bank ga liggen, denk ik van hè, ff lekker languit, komt madame weer aangehuppeld. Dan is de rust dus voorbij hè. Dan komt ze aan je voeten liggen, zodat je ze wel moet intrekken. Of in je knieholte, zodat je je niet meer kan bewegen. En probeer je niet te verleggen want dan gaat ze grommen. Ik ben al twee keer van de bank afgevallen door haar o.o

    Ook met eten enzo. Als er geen jus bij zit, eet ze het niet. Ze eet ook geen hondenvoer maar alleen mensenvoer, zegmaar. En als er groenten onder zitten haalt ze die er eerst uit voordat ze eet.

    Best erg eigenlijk :'D
    Oja, nog wat, ze moet de trap opgedragen worden, want ze wil niet zelf lopen.

    [ bericht aangepast op 19 april 2010 - 14:41 ]


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Dallas schreef:
    (...)


    daar is het denk ik al te laat voor x3

    Nee hoor,ik heb gister de dog wispere gezien en die voede een hond van 4 jaar in 1 dag op. Het kan wel,je moet alleen weten hoe.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ach, hoe lief!? (H) Zo was mijn hondje ook. Ik had een malteser. Altijd lang uit op de bank. Moest de trap worden opgedragen worden. Wilde niet in een mand slapen, maar perse op een bed. Luste geen brokken. xD

    Alleen maar leuk als dieren de diva uithangen! :$(H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hahaha omg :3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    En hoe noemt ze? (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    En hoe noemt ze? (':

    Angel ;P


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    T_T

    Leuk en schattig hoor, een verneukte hond.


    Scream for mercy!

    Wahaha hoe schattig ^^


    You can run but not hide

    Dat is dus eigenlijk niet schattig. Je hond is arrogant.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb precies dezelfde soort hond denk ik .__.
    Mijn hond doet echt alsof ze de prinses van Engeland is.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Mijn hond heet Gucci. Dies gestoord.
    Maar de hond van mijn zus heeft de bijnaam Prada. Ze moet altijd gedragen worden. --'


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Mijn hond is homo (denk ik)..

    Maar dat van jou hond xD, dat is best erg, voor een hond xD


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Oee sexy zo'n hond (H)


    Don't stop believing, and you will be happy

    Die kat van mij thuis is ook een diva aan het worden. -.-'

    Geen diva honden hier. xD Mijn hond (teefje) is wel een lady voor mannelijke honden, maar vrouwelijke honden bijt ze.


    Take me to wonderland

    Daarom heb ik dus met mijn hond gaan trainen bij een hondenschool. Sorry hoor, maar dat je hond verwaand is, ligt eigelijk gewoon aan jezelf :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]