• Schrijf hier wat jij van hem vind!
    liedjes en al.
    :P


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Ik vind echt alleen een van zijn liedjes leuk maar dat komt door de tekst want hij zelf zingt het vals. :3
    verder, ik mag justin bieber niet :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Lyrics schreef:
    ik vind 'm zwaar sucken.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik vind hem een gaymensje.


    *insert philosophical cringe expression here*

    De bestee!
    Geen woorde voor...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    hij is knap en kan goed zingen maar kben geen belieber ofzow <33

    Caithlyn schreef:
    Ik vind hem een gaymensje.

    zijn liedjes zijn leuk hijzelf ook(H):$, maar af en toe vind ik hem tikkeltje arrogant

    Ik vind hem eerlijk gezegd erg goed in zingen. Ik ga niet direct zeggen dat ie hot is, want dat doe ik als laatste. Ookal is zijn stem al bezig met barsten gaat ie toch gewoon door. Hij heeft veel doorzettings vermogens...Toen ik nog fan van de Jonas Brothers was haatte ik hem, maar toen ik opeens een song voor zangles nodig had, zocht ik hem op, wat ik van mezelf heel vreemd vond. Maar kijk, ik zou hem niet gaan haten, nooit niet. Hij is jong, en zet door. En dit was het wel, denk ik....
    OH MY GOSH! HIJ IS SOOO HOT!
    xx


    'Never call a girl ugly, because they're beautiful in their own special way' - Justin Bieber

    Waarom zijn er zoveel topics over hem.. Ik haat hem niet maar ik snap niet dat er zoveel topics over hem zijn..


    Save friends, you need them.

    Hij valt wel mee.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik vind hem een arrogante wannebe die zingt alsof iemand zijn ballen vastgeknepen heeft ;x Then again; dat is mijn mening.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Loveover schreef:
    Waarom zijn er zoveel topics over hem.. Ik haat hem niet maar ik snap niet dat er zoveel topics over hem zijn..



    omdat de meeste mensen fan zijn van hem(Ik zelf ben ook fan )

    [ bericht aangepast op 16 juli 2010 - 14:09 ]


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    20Afellay schreef:
    Ik vind hem fantastisch. Het is niet erg dat ie haters heeft, want dat heeft iedereen. Niet iedereen houdt van elkaar. Zijn muziek is leuk en het blijf in mijn hoofd hangen. Hij is jong, en komt in de puberteit -laten dan wij, maar hé, wij zijn meisjes, die komen vroeger in de pteit-, zijn stem wordt zwaarder, hij ziet er goed uit en hij heeft ontelbare fans die hem van over de hele wereld stalken en adoreren, dat het zo erg wordt dat ie geen gedag meer kan zeggen tegen zijn fans. Tja, hij heeft een hoge dunk van zichzelf, en dat is wel irritant soms, maar ik ben fan.


    Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

    S0UNDTRACK schreef:
    ik vind 'm zwaar sucken...


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik vind hem goed zingen, en hij ziet ook niet verkeerd uit.


    Hope goes lost but never dies.