• hey,,mijn ouders haten TH!! ik ben het echt zo beu!!
    men paa zegt dat bill en wijf is en men maa zegt ook van die grofe dingen.
    ze zijn gwn jaloers !!
    haten jullie ouders th ook?

    mijn ma is er een beetje fan van en vindt Bill de mooiste enz :P
    m'n pa zegt da ze nie kunnen zingen, spelen enz...
    xx (flower)


    Don't be a drag, just be a queen.

    mijn ouders niet als ik kaarten had gewonnen voor een concert wilden ze zelfs mee mijn moeder vind het wel vet ze zegt: ja het is echt een goede band en zoo... dus mijnmoeder heefter geen problemen mee maar mijnvader.... die vind het herrei maar ik vnd zijn muziek weer herrie dus....
    ...

    xx good luck


    http://dwergiie.blogspot.com/

    mijn moeder vind hun muziek wel goed maar me vader scheld ze uit enzo


    Evil is what I am. Death is what I bring

    hey,,mijn ouders haten TH!! ik ben het echt zo beu!!
    men paa zegt dat bill en wijf is en men maa zegt ook van die grofe dingen.
    ze zijn gwn jaloers !!
    haten jullie ouders th ook?



    doen mijn ouders ook.. En dat ik geobsedeerd ben enzo..

    bla bla bla


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    jaa mijn ouders haat TH ook.
    Egt zo dom en ze zeuren er de hele tij over :S

    mijn ouders zeggen dat ik er niet zo veel over moet prraten :p

    mijn moeder vindt th maar nieks(ze zegt dat ze een hater gaat woorden) en kan niet begrijpen dat ik verlieft ben op bill en mijn vader zegt er nieks van maar hij vindt ready,set,go wel leuk en mijn broertje en zusje maken de hele tijd stomme grapjes over bill enzo en mijn broertje zei tegen me:sinds waneer ben je in meisjes geintreeseert?BELACHELIJK en hij is pas 7 maar leert die soort dingen van tv en wist niet eens wat geintreseert betenkent!ECHT ZO HATELIJK!!!
    bill is geen meisje!!!!!!!
    maar mij boeit het niet ik vindt th leuk jammer voor hen dan!I'TS MY LIFE!!!!
    kiss helga

    Me ouders kennen ze niet egt maar ik denk dat dit gebeurt:

    me ma gaat Bill mega haten maar accepteert het wel denk ik... en anders zeg ik dat ik anders fan wordt van marilyn manson xD probeer maar volgens my helpt het (A)

    Me pa ind het wel best hy is zelf ook fan van Kiss dus hy moet niej zeike xD


    BAM!

    Het kan me niets schelen wat mijn ouders van TH vinden. Mijn pa vind Bill een goth en eng. En Tom noemtie een zwerver --'

    mn moeder forceert altijd een lachje als ik (alweer) over tokio hotel bezig ben...

    maar mn pa, die kan ze egt nii hebben :S
    als ik slegte punten heb is het volgens hem door mn obsessie dat ik te weinig met sgool bezig ben,
    en nu ik laatst naar de tv spurte en met een mislukte salto naar de afstandsbediening greep omdat Don't jump op TMF was, zei mn vader dat het nii lang meer ging dure voor ze vergete zoude rake, omda volgens hem Don't jump mega slegt nummer is :S

    en hij blijft maar beweren dat Bill op een dag met een vriendje zal afkomen... datie homo is dus! <_<

    MG! als mn pa te weten komt da ik me ziek ga melden voor het concert: he kills me! xp

    Mijn ouders ook :|

    en maar zagen, als k TH opzet...'da zijn homo's' 'zet da kattengejank is af' etc..

    pff! ze zijn gewoon jaloers omdat der in hun tijd nog zo geen hete band was als TH!
    (puh)

    xx


    Erase and Replace

    Mn pa kent TH niet denk ik, ie weet alleszins niet dat ik fan ben omdatk hem niet vaak zie enzo. Mn moeder die spreekt zich niet echt uit over hun stijl, hun muziek vindt ze wel goed. Was zalig dit weekend : mn broer was niet thuis (heeft hekel aan TH), heb ik ganse namiddag lekker luid Tokio Hotel kunnen draaien :D
    Ik hou van u mamie :)

    wooow wat zijn jullie ouders stijf!!!!
    mijn vader zei laatst dat ie het wel een goede muzikale band vind, en mijn moeder vind het alleen maar grappig xD die gaat mij dan 'na-apen', gaat ze stuiteren en 'tok-i-ò o-tel' roepen op zo'n 'japanse' manier weet je wel? '-_- best irritant xD maar goed, mijn ouders zijn best alternatief, dus das best vet xD ^^

    tja, coole ouders hebben automatisch een cool kind (*kuchkuch*) :P (A) geeeeeeeiiintjeeeee :P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Myn Ma (Heb Geen Pa,die is weggegaan toendak 3 was)
    Zegd altij da Bill verwijfd is,en dak teveel over TH praat,en mijn zakgeld aan andere dinge moet uitgeve, en dn dn andere keer zegd ze da TH wel goe is en da BIll goe kan zinge omda hij nog zo jong is...en ze zegd altij tokio hotel ipv Tokiooo hotel*zoals ge het MOEt uitspreke eh*
    en iedreen die ik ken zegd tokio hotel, eeeel iritant trouwes...
    Xx(K)


    everybody needs a song.

    jhaa egt zooo vervelend!!
    mijn moeder en mijn zus zitten altijd te klagen :S
    (mijn vader ,daar heb ik geen contact mee)
    egt zoo irritant , omdat ik ook posters heb van hun zitten ze zo van : jaa egt zoo dom dat je op een manwijf valt :O
    egt niet normaal