• Hallo^^
    Reclame is verboden in gastenboeken en prive berichten, like you all know. En zoals je gemerkt heb, kan je die ongewenste/verboden reclame melden. Verschillende MOD's hebben gemerkt dat dit lang niet altijd gebeurd. Ik vraag dus om AL je reclame te melden. Daardoor heb je niet alleen zelf minder last van irritante reclame makers, maar ook meerdere users die ook van de betreffende reclamemaker last hebben. :Y)
    GREETINGS van Lra & Krullebol & de rest van de MOD's!


    You'd took my breath but I'll survive.

    en als vriende gwn zegge da ze een nieuwe quiz ofzo hebbe??? hoort da ook bij reclame make??? :S


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    weet het stomme vraag!!!


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    Dat mag wel ^^
    Alleen niet berichten van: zou je aub mijn quizzen willen maken enzo.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik kreeg net weer reclame,, die heb ik meteen verwijdert,, volgende x zal ik het melden!


    Dunno ><

    Ik kreeg net weer reclame,, die heb ik meteen verwijdert,, volgende x zal ik het melden!
    Je had de link ook kunnen sturen naar een van de mods. Als je de user naam nog weet kan je die ook doorgeven. Als mod kan je namelijk kijk wat iemand in gb's heeft geschreven.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Is het niet gemeen om ze aan te geven,, ik doe het niet hoor ;)


    BabyCakes.x3.

    Is het niet gemeen om ze aan te geven,, ik doe het niet hoor ;)

    Waarom zou het gemeen zijn? Reclame is verboden en de meesten weten dat maar al te goed :']


    Tanya is de beste.

    (...)Je had de link ook kunnen sturen naar een van de mods. Als je de user naam nog weet kan je die ook doorgeven. Als mod kan je namelijk kijk wat iemand in gb's heeft geschreven.

    Nee weet ik niet eens meer,, Ik weet aleen nog dat ze reaclame had gemaakt, voor een Quiz van haar vriedin, Meer niet. Oja en het een Bill Love Story was.. XD


    Dunno ><

    Het is niet aan geven, het is melden.
    Maar ik stop met me hier mee bezig te houden want ik ben geen mod meer, dus iemand anders moet het maar even overnemen.


    You'd took my breath but I'll survive.

    (...)
    Nee weet ik niet eens meer,, Ik weet aleen nog dat ze reaclame had gemaakt, voor een Quiz van haar vriedin, Meer niet. Oja en het een Bill Love Story was.. XD

    Er was daarjuist een melding van iemand die reclame maakte voor een vriendin, dus het kan zijn dat die persoon er al een waarschuwing voor heeft gehad ;)

    x


    Tanya is de beste.

    reclame maken is vet irri! Maar tmag wel van mij hor:)