• Ja, het regent!
    Serieus en dan moet het lekker weer zijn?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    bij mij is het wel 25 graden, maar de zon is er maar af en toe. :3
    maar toch vond ik het wel lekker om buiten te zijn :3
    en het zou gaan regenen, maar dat heeft het nog niet gedaan :3

    tis hieer oook lekker warm <33!


    -

    Soldier schreef:
    Serieus? Bij ons is het warm. ;s


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Hier is het warm, maar geen zon te zien. Wel wolken.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    O.o
    bij ons niet geregend8D
    maaar, volgens mij is er wel storm op komst..
    het waait nu echt mega hard!D:


    Music on, word off

    Hier schijnt nu de zon en is het redelijk warm,maar wel wolken.

    Het is hier warm maar bewolkt en ik hoop dat het eens een beetje gaat regenen.. :3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Het is hier echt heel erg benauwd, het regende net ook en dat was heerlijk. :3 Eindelijk een beetje verkoeling. De zon schijnt zeer zelden, maar ik denk dat als dat zo was dat het dan gewoon té heet was. Stiekem hoop ik op keiharde onweer/regen :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hier regende het net ook eventjes maar het was wel nog warm. -Alleen er was wel weinig zon vandaag.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hier nieeeet :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Soldier schreef:
    Serieus? Bij ons is het warm. ;s


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Bij ons was het overdag heerlijk weer, maar dan niet sarcastisch bedoeld :'). Ik ben in m'n korte mouwen over straat gegaan, heerlijk.

    Later op de dag werd het een beetje benauwd, en uiteindelijk nogal benauwd. Net regende het even, nu inmiddels niet meer, geloof ik.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Bij ons was het vandaag echt zo warm ;o We hadden opendeurdag en de shiften die ik niet had, ging ik zonnen met enkele vrienden op de speelplaats :3

    Het is nog wel warm? [: het regende rond de tijd dat dit topic is geplaatst ook bij ons, maar goddamn, het was warm ö


    Destroy what destroys you.

    Ik ben vandaag naar het strand geweest, maar er was geen zon te bekennen :( :whine:


    The grass is not always greener on the other side