• Kan iemand mij vertellen hoe het nu zit met het Nieuwe huis Anubis? Hebben Sterre & Raphael al wat met elkaar? -omg, raphael is lekker <3- maar ik vergeet het steeds om te kijken en heb het weken niet gezien. Iemand die me er een beetje in kan brengen? & Kan vertellen wat er allemaal gebeurd is?

    Btw vind hier iemand Pim & Marcel ook irritant? Ik vind het een fli--er aan als hun er steeds met die k-t kop voorkomen. Liever Sterre & Raphael <3

    [ bericht aangepast op 26 april 2010 - 18:50 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nee niet echt. Ik vond de vorige veel beter. Nu is het verneukt -in mijn ogen dan toch- :"X


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Karabijn schreef:
    Nee niet echt. Ik vond de vorige veel beter. Nu is het verneukt -in mijn ogen dan toch- :"X


    Idd. Ik was toen helemaal gek van Fabian. (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ik volg het allang niet meer o.0


    Some angels have no wings.

    btw het is nú bezig :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Karabijn schreef:
    btw het is nú bezig :3


    i know. heb er nu wel aan gedacht xd


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ik keek het vroeger wel met mijn zusje samen. (:
    maar nu kijkt zij het ook bijna nooit meer omdat fabian er nu niet meer in meespeelt.
    ze had een dikke crush op hem, komt ze d'r daarna ook nog eens achter dat ie homo is. ;$
    maar waar gaat het nu eigenlijk over dan?


    als ik val, sta ik op. als ik sta, val ik op.

    MEGABARBIE schreef:
    ik keek het vroeger wel met mijn zusje samen. (:
    maar nu kijkt zij het ook bijna nooit meer omdat fabian er nu niet meer in meespeelt.
    ze had een dikke crush op hem, komt ze d'r daarna ook nog eens achter dat ie homo is. ;$
    maar waar gaat het nu eigenlijk over dan?


    ja, daar maak ik dit topic over. iets over de vijf en het magische zwaard ofzo.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Karabijn schreef:
    Nee niet echt. Ik vond de vorige veel beter. Nu is het verneukt -in mijn ogen dan toch- :"X


    †

    Haha, ik vind het er nu echt verneukt uitzien:X
    Maar je hebt gelijk, die raphael is lekker:9~
    Maar ik volg het niet.. ik weet alleen dat het over 5 kinderen gaat, waarvan ieder éen extreem goede zintuig heeft:$

    [ bericht aangepast op 26 april 2010 - 19:29 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    is anubis niet iets voor kinderen van 8 jaar :$


    *insert philosophical cringe expression here*

    - Ehm, Raphael stuurt Sterre op het moment steeds briefjes met de vraag of ze wilt oefenen met hem voor de musical, maar Anastacia steelt ze altijd, zodat Sterre er niet een te zien krijgt.
    - Lexie heeft een winkelcentrum in brand gestoken en logeert nu op de kamer van Sterre en Anastacia.
    - Ehm, Pim is al veel te weten gekomen over het mysterie en nam Sterre in vertrouwen met zijn onderzoek. Je kan ze nu wel als vrienden zien. ^^
    - Marcel is nog steeds zo'n irritant geval met z'n padden en Heksenmeisje..
    (ik weet niet of je dat al gezien hebt, dus als je meer wilt weten vraag je het maar. ^^)

    Dat is het wel denk ik. ^^

    Ik vond Pim in het begin irritant, maar nu vind ik hem uiteindelijk nog wel leuk. ^^
    Marcel is wel vreselijk irritant en niet grappig. :l

    @Caithlyn: Anubis lijkt op het eerste zicht kinderachtig, maar uiteindelijk zou een klein kind er niets van snappen. ^^


    Let the Night embrace you

    Marcel wil bewijzen dat Sterre een heks is en gaat daarvoor rare dingen doen. Hij denkt dat ze samenwerkt met het enge schoolhoofd en dat ze kinderen in padden verandert. Pim en Sterre gaan samenwerken en proberen erachter te komen wat die tekens betekenen. Ondertussen komt er ook nog een vreemd maar toch lief meisje bij hun op school dat een beetje bevriend raakt met Anastacia, maar dat meisje is heel iemand anders dan ze lijkt.....
    Raphael wil meedoen aan de musical maar mag dat absoluut niet van zijn vader. Hij probeert met Sterre samen te werken, maar Anastacia probeert dat steeds weer tegen te houden.

    Ik hoop dat je hier wat aan hebt.


    .

    Rosario schreef:
    - Ehm, Raphael stuurt Sterre op het moment steeds briefjes met de vraag of ze wilt oefenen met hem voor de musical, maar Anastacia steelt ze altijd, zodat Sterre er niet een te zien krijgt.
    - Lexie heeft een winkelcentrum in brand gestoken en logeert nu op de kamer van Sterre en Anastacia.
    - Ehm, Pim is al veel te weten gekomen over het mysterie en nam Sterre in vertrouwen met zijn onderzoek. Je kan ze nu wel als vrienden zien. ^^
    - Marcel is nog steeds zo'n irritant geval met z'n padden en Heksenmeisje..
    (ik weet niet of je dat al gezien hebt, dus als je meer wilt weten vraag je het maar. ^^)

    Dat is het wel denk ik. ^^

    Ik vond Pim in het begin irritant, maar nu vind ik hem uiteindelijk nog wel leuk. ^^
    Marcel is wel vreselijk irritant en niet grappig. :l

    @Caithlyn: Anubis lijkt op het eerste zicht kinderachtig, maar uiteindelijk zou een klein kind er niets van snappen. ^^


    Dankje. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Marilena schreef:
    Marcel wil bewijzen dat Sterre een heks is en gaat daarvoor rare dingen doen. Hij denkt dat ze samenwerkt met het enge schoolhoofd en dat ze kinderen in padden verandert. Pim en Sterre gaan samenwerken en proberen erachter te komen wat die tekens betekenen. Ondertussen komt er ook nog een vreemd maar toch lief meisje bij hun op school dat een beetje bevriend raakt met Anastacia, maar dat meisje is heel iemand anders dan ze lijkt.....
    Raphael wil meedoen aan de musical maar mag dat absoluut niet van zijn vader. Hij probeert met Sterre samen te werken, maar Anastacia probeert dat steeds weer tegen te houden.

    Ik hoop dat je hier wat aan hebt.


    Ook Dankje. xd


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hiphopqueen schreef:
    ik volg het allang niet meer o.0


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain